סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

Holyrood !!! 😱

לילה טוב הורים יקרים שלנו!

היום קמנו לבוקר הראשון שלנו בסקוטלנד🙌

אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לטייל!

הגענו לHolyrood... שזה כמעט כמו הוליווד רק בגרסה הסקוטית 🤗

Holyrood הוא ארמון מלכותי, יפהפה ומתוחזק להפליא!!!! 🏡🏰🏫

קיבלנו הדרכה עם אוזניות 🎧🎧 ויצאנו לסיור עצמאי ולזמן חופשי באתר, בחנויות ובבית הקפה הסמוך 😍😍😍

לאחר מכן נסענו בחזרה ואכלנו ארוחת צהריים במבנה החדש שלנו 🤓

מיד עם תם הארוחה התחלקנו לכיתות לימוד והתחלנו עם השיעורים... הכרנו חברים חדשים מאיטליה, פורטוגל וצרפת ועבדנו איתם על הפרויקטים באנגלית בקבוצות ✌✌✌

לאחר השיעורים החוויתיים, יצאנו להפסקה של ארוחת ערב חמה וטעימה, ונחנו קצת לקראת הפעילות 🤗

התכנסנו לפעילות ערב מושקעת וכייפית בטירוף - כמו שרק הסקוטים יודעים לעשות!!! קריוקי באולם!!!😎

עשינו דואטים, כיכבנו ועלינו כולם לבמה כמובן ב"טודו בום" 🤘🙋🙄🎤🎤🎤

התחברנו כולם יחד והפעילות ללא ספק תרמה רבות לגיבוש בין הקבוצות!

מהר מאד שרנו כולנו יחד על הבמה והתאחדנו סביב הלהיטים שכולנו אוהבים!+😍

משם חזרנו למגורים לנוח, להתקלח ולהתארגן לקראת מחר😍

מחר אנחנו לומדים בבוקר ומיד אחר כך יש לנו זמן חופשי בבריכה המקורה פה , לנוח ולהנות 💜