סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

היום הראשון בסקוטלנד!😍😙

לילה טוב הורים יקרים ו...

Welcome to Heaven!!!😍

אחרי יום ארוך הגענו ל ס ק ו ט ל נ ד המרהיבה ביופיה! 🤗😍❣💥

קמנו בבוקר, נפרדנו מהחברים הישראלים שלנו מהקבוצה המקבילה שטסו היום ארצה, וכן מהחברים הברזילאיים והאיטלקיים שלנו גם... 😢😢

התחבקנו, בכינו, התרגשנו- ויצאנו ליעד הבא ומעורר הקנאה שלנו- סקוטלנד!🙋🙋🙋

לאחר שעזבנו את החדרים, נפרדנו גם מלונדון וברונל האהובים עלינו ונסענו לתחנת הרכבת 🎒🛍

נסענו ברכבת נוחה מאד מלונדון ישירות לאדינברו שבסקוטלנד... הייתה נסיעה ארוכה אך היא עברה ממש מהר!🤘

בתחנה חיכה לנו מנהל הסאמר סקול בסקוטלנד שהגיע בכבודו ובעצמו לאסוף אותנו וקיבל אותנו בזרועות פתוחות והתרגשות רבה!💚💙💜💛💖

כשהגענו למרכז לא האמנו למראה עינינו...😲

המגורים נראים כמו בית מלון מפואר(!!), שולחן סנוקר בכניסה, ספות, טלוויזיות, שולחן פינג פונג, בריכה ועוד. איך שהגענו קיבלנו סנדביצ'ים שהכינו לנו כאן - עם טונה, גבינה צהובה וממרח שוקולד כמו שאנחנו אוהבים!💪

קיבלנו מפתחות לחדרים... כל אחד זכה בסוויטה מפנקת! מיטה זוגית, מקלחת ושירותים דנדשים, מטבח עצום ומאובזר בכל טוב, ספות וטלוויזיות!😱🙈🙌💘

מיד לאחר כמה שעות המרכז הזמין לנו פיצות!! מיליון פיצות ועם כל התוספות האפשריות! כאילו שלא קיבלנו מספיק פינוק ליום אחד... ללא ספק זכינו 😍😍😍

אז עשינו ערב גיבוש קטן עם הפיצות,

עשינו כביסה ויצאנו לסקור את האזור עם שיר!

קנינו לנו קצת שטויות בסופרמרקט הקרוב וזיהינו את הסטארבקס שנמצא במרחק נגיעה מאיתנו - פראפוצ'ינו קרמל - Here we come!!!

מחר אנחנו יוצאים לטיול הראשון שלנו בסקוטלנד!!!!! צפו לתמונות רבות 😍🌷🌹🍀❣🤘

ועד אז..  הלכנו להשלים קצת שעות שינה!

אוהבים, מתגעגעים (אך לא כל כך רוצים שהשבוע הזה יעבור לנו מהר מידי...😍😍)