סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

יום אחרון באנגליה 😎😍

היי לכם הורים יקרים שלנו!!!

קמנו לבוקר האחרון שלנו בלונדון... כי מחר בבוקר אנחנו נוסעים ל ס ק ו ט ל נ ד 💥💥💥😍😍😍

מיד לאחר ארוחת הבוקר יצאנו לטיול בNatural History Museum המפורסם!🍄🍄🍄

במוזיאון יש אוסף דגימות מרהיב של כל אבולוציית האדם, החי והצומח... מראשית התפתחות הטבע והממצאים שקיימים מלפני מיליוני שנים- ועד היום.. 🌷🌹🍀🍃

צפינו בשרידי דינוזארים, נכנסנו לחדר שמדמה רעידת אדמה😣 ואף נחשפנו למראה כדור הארץ לפני 8 מיליון שנה!

גילינו עולם שלם של בעלי חיים שהיו קיימים ונכחדו - 🐴🐩 וצפינו בגולגולות האדם שנשתמרו מתקופת האדם הקדמון!🐗

לאחר המוזיאון יצאנו לזמן חופשי- ש ו פ י נ ג כמו שאנחנו אוהבים ברחוב Kensington המפורסם! אחת האטרקציות המיוחדות של הרחוב היא חנות Harrods שיש בה כמעט ה כ ל מכל סוג! 👜🛍🎒👛

חזרנו מרוצים ועייפים, מלאים בשקיות וחוששים מה Over Weight 😉😉😉

עלינו לאוטובוס וחזרנו לברונל!

אכלנו ארוחת ערב מפנקת וחזרנו לחדרים להתארגן ולנוח לקראת המסיבהההה האחרונה בברונל! (לא לחשוש מצפות לנו עוד כמה בסקוטלנד😎😎😎)

נפרדנו מהחברים שלנו מהקבוצה המקבילה שחוזרים מחר בבוקר לארץ🙋🙋, וניגשנו לארוז את גל הדברים לקראת מחר!💥💪💪

מחר מצופה לנו יום ארוך אך מגניב.. אנחנו נוסעים לסקוטלנד ברכבת וזכינו לראות את כל הנוף המטורף שבדרך אזזז.. צפו לטעימה קטנה מסקוטלנד כבר מחר😋

אוהבים מאד!

נתראה בקרוב...

הקבוצה, ושיר :)

נ.ב - אביב גד ה-צלמת תשלח לנו בארץ את כל התמונות המדהימות שצילמה. יש למה לצפות 🤗