סקוטלנד + לונדון 2017 09.7.2017 סקוטלנד + לונדון

שישי אחרון בברונל 😲

לילה טוב הורים אהובים!

קמנו לבוקר שישי מרענן במיוחד..

מזג האויר היה מושלם, אביבי ושמשי 😍

כהרגלנו פתחנו את היום בארוחת הבוקר שלנו ולאחר מכן התכנסנו בכיתות לשיעור האחרון באוניברסיטת ברונל 🤘

השיעורים עברו בצורה נעימה, למדנו והתקדמנו...👏

לאחר מכן יצאנו להפסקת צהריים, אכלנו ארוחה חמה ועשירה - היה מרק ירקות מעולה, פיצות 🍕, צ"יפס 🍟, ירקות ובשרים.

עם תם ההפסקה הלכנו לנוח ולהתארגן לקראת פעילויות הצהריים שלנו!!

חזרנו לפעילות צהריים משחררת שבה נדרשנו לבחור בין ספורט במגרש - טניס/כדורגל לבין יצירה, דרמה, או אימוני כושר במרכז הספורט... אכן חרוצים וספורטיביים🏓🏅🏆🏐🏏

מיד לאחר 2 הסבבים של הפעילויות ערכנו קבלת שבת כייפית וקלילה.

דניאל שלנו עשה קידוש ובירך על הלחם, והבננות שלנו (שי, נועם ועדי) הדליקו נרות בשם כולן.

קיבלנו נשנושים לכבוד השבת והלכנו יחד לארוחת הערב 💗

לאחר ארוחת הערב קיבלנו זמן להתארגן, לנוח ולהתחיל לארוז לקראת העזיבה שלנו לסקוטלנדדדדד😙😘😄🤗

ערכנו ללינוי שלנו מסיבת הפתעה לגיל 16 (אחרי שכבר אתמול ב12 בלילה הפתענו אותה עם בחץלונים ושלטים).. למרות שהיא חשדה בנו מהרגע הראשון הצלחנו לעשות לה כייף על הלב ויום הולדת שווה כמו שרק אנחנו יודעים! 💗💗💗

מחר אנחנו נוסעים לטיול של יום שלם ונבקר בNatural museum - מקום יפהפה ומיוחד, וכן נמשיך לערוך שופינגגגגג כמו שאנחנו אוהבים!!!!🤘🤘🤘