ברייטון 23.7.2017

יום שבת הגיע...

שלום לכולכם,

וואו איזה יום היה לנו היום...

אחרי שישנו וצברנו כוחות,הלכנו לאכול ארוחת בוקר כדי להיות מוכנים ליום המלא חוויות שלנו 🍞🧀

אחרי ארוחת הבוקר, נסענו שעתיים וקצת עד שהגענו סוף סוף ללונדון 😀😀😀

הגענו ל st James park, אכלנו ארוחת צהריים ועלינו על סירה שלקחה אותנו הישר ל- London eye. שם ראינו את הכול מלמעלה והיה מדהים 😍😍

משם, המשכנו לטייל ברחובות לונדון... היום היה מרתון אופניים אז רוב הכבישים היו סגורים, מה שאיפשר לנו להסתובב חופשי ולא לבזבז זמן 🚴🚴

היינו ב-Big Ben, ראינו את ארמון המלכה
(Buckingham palace) 👑👑 ואת השומרים שלה (ניסינו אפילו להצחיק אותם אבל הם רציניים מידיי 😜) וראינו גם את בית הפרלמנט...

אומנם היום היה גשום וקריר אבל, זה לא הפריע לנו להנות מכל רגע ורגע ולצבור עוד חוויות מדהימות בסאמר סקול... 💪💪

אחרי הליכה ברחובות לונדון, צילומים וחוויות הלכנו לאכול ארוחת ערב במקדונלדס 🍟🍟🍔🍔, היה כל כך טעים, ישבנו יחד, דיברנו, הצטלמנו והתייבשנו קצת מהגשם 🌧🌧

לבסוף, חזרנו לאוטובוס ונסענו בחזרה לקמפוס בברייטון, הגענו לחדרים ישר למקלחת ולישון כדי שנוכל לצבור כוחות לעוד יום מדהים בסאמר סקול שלנו... 😴😴😴