ברייטון 09.7.2017

such a lovely day

הורים יקרים שלוםם:))

כאן הילה מדווחת לכם על אירועי היוםSmileys

קמנו היום לבוקר שמשי ונעים הישר לארוחת הבוקר האהובה על כולנו- ביצים קוראסונים קורנפלקס טוסטים ועוד..

מילינו את הבטן בכל טוב ומיהרנו לכיתות שלנו עם התלמידים האהובים עלינו שהגיעו בתחילת השבוע.

היום למדנו על מאכלים מכל העולם, על ספורט ועל תזונה בכללי וכמובן הכל באנגלית שכבר מרגישה כמו שפת אם שנייה

התחלנו היום לעבוד על הפרוייקטים האחרונים שלנו:( התחלקנו לקבוצות והמצאנו ענף ספורט דמיוני ומיוחד משלנו, מ0! (סוג של מ0, הפרוייקט של נטעלי למשל מזכיר לנו משהו שכבר קיים.. )

סיימנו את השיעורים ומיהרנו כרגיל לתור של ארוחת הצהריים. היום הגישו לנו עוף ותפוחי אדמה או פסטה ברוטב עגבניות.

בזמן ארוחת הצהריים קירצצנו ליובל ועינב המדריכות לצאת ולהתאוורר מחוץ לקולג בפעילות בחוץ.

כמובן שהמדריכות המדהימות שלנו רצו ומיד סידרו לנו יציאה לקניות ולמנוחה על החוף בברייטון המהממת שלנו.

יצאנו בשמחה והתלהבות לחוף והשמש יצאה בדיוק בשבילנו. היה מזג אוויר מושלם לטייל!

הגענו לחוף והתפצלנו לקובוצות וכל אחד הלך לאן שהוא רצה. חלק הלכו להתרענן ולנוח על החוף, חלק הלכו לשופינג מטורף בקניון ולפריימרק האהובה שלנו וחלק סתם ישבו לנשנש בסאבוואי או להתרענן בסטארבקס. חלק גם טיילו על הטיילת היפה של ברייטון.

לאחר 3 שעות של כיף חזרנו כולם לנקודת המפגש וחזרנו לקולג' כל אחד והשלל שלו ;)

חזרנו לקולג בדיוק בזמן לארוחת הערב. אכלנו היום המבורגר וציפסSmileys

לקראת הערב מזג התהפך קצת ונהיה יותר אפרורי ואפילו טיפה גשום אבל זה כמון לא Smileysהפריע לנו לקיים את הקרנבללל המתוכנן. התכנסו באולם הגדול וחיכו לנו שם מלא מלא מלא הפתעות! מתנפח מטורף, עמדת קיוסק, איפור צבעוני לכל הגוף , תחרות הפלת קוקוסים בעזרת כדור, לימבו וסוג של הוקי.

מתכוננים לשינה מספקת ומפנקת לקראת איסבורן מחר!