ברייטון 02.7.2017 שלושה שבועות

קיבלנו תעודות!

היוש!!!!!!

אז היום היה יום ממש ממש אמוציונאלי!Smileys

התחלנו את היום, הלכנו לארוחת הבוקר (אחרי מעט שעות שינה כי חזרנו אתמול מאוחרררר...) ואז הלכנו למבחני הסיכום שלנו!

המבחנים היו ממש קלים... או שפשוט ממש למדנו והשתפרנו, כולנו באמת מרגישים שהרבה יותר קל פתאום לדבר אנגלית, לתקשר ובקיצור...קטן עלינו!!

אחרי המבחנים נחנו קצת בחדרים והיינו בקפיטריה של הקמפוס ואז יצאנו להיפרד מהעיר שהפכה ממש לבית - להגיד ביי לכל החנויות, למוכר בסטארבקס שכבר מכיר אותנו, למזח, לשחפים וים היפייפה של ברייטוןSmileys

חזרנו מרוצים, עם ימבה שקיות בידיים וחיוך ענקי על הפרצוף!

נפגשנו בחדר האוכל בשעה 6 לקבלת השבת האחרונה שלנו 😞

נכנסנו לחדר האוכל שהיה מסודר הפעם יפה מתמיד... או שפשוט התרגשנו!

על השולחנות היו מפות לבנות, נרות לברכה, מיץ ענבים לקידוש, ואיך אפשר בלי... חלה ענקיתתתת! הכי קרוב לבית שיש!..Smileys

זה מרגיש כאילו הגענו אתמול, לא להאמין שעברו 3 שבועות הכל עבר כ"כ מהר ! לפני הקידוש והאוכל דיברנו קצת על החוויות שלנו בסאמר סקול ופתאום נפל לנו האסימון שאנחנו כבר ממש בסוף... אפילו כמה דמעות זלגו שם... 😢

אז אחרי הדלקת נרות, לקחנו אוכל, בירכנו, אכלנו חלה עם מלח והתחלנו לאכול

מיד אחרי רצנווווו לחדרים, התלבשנו והתארגנו לקראת נשף הסיום, קבלת התעודות והדיסקוווווו 😍😘😗

היינו הכי יפים בכל הקמפוס (בפער!)Smileys

ואז קיבלנו תעודות!!!!!

כל מורה הזמין את התלמידים שלו אחד אחד והעניק להם את תעודת הסיום עם לחיצת יד, חיבוק, נשיקה ולחלוחית קטנה בעין... היה כ"כ מרגש ! המורים מקסימים, נתגעגע אליהם מאוד מאוד, אין ספק שהם היו חלק גדול מהחוויה המדהימה שלנו של הסאמר סקול!

חלק מהתלמידים קיבלו גם תעודות הצטיינות כמו דב שקיבל מצטיין קמפוס - עם הציון הכי גבוה so far  באנגליה! כרם שעשה קפיצה משמעותית, אביב על ההתקדמות המדהימה, הילה באה מצטיינת הלכה מצטיינת ועוד.. יש כל כך הרבה שאי אפשר לזכור את כולם! בקיצור... אנחנו על המפה!!! Smileys

לאחר קבלת התעודות הצטלמו עם כולם והרגשות היו מאוד מעורבים... מצד אחד מתרגשים שסיימנו, שמחים שעשינו את זה אבל ממש עצובים על שנגמר ותכף נפרדים וחוזרים הבייתה... אבל יחד עם זאת כבר ממש מתגעגעים ומחכים לראות אתכם משפחה יקרה!!

הטיסה שלנו יוצאת ביום ראשון בשעה 13:00 (זמן לונדון), נוחתים בארץ בשעה 20:00(זמן ישראל), טיסת אלעל LY212, אל תשכחו להגיע לקחת אותנו :))) עד שנאסוף מזוודות ונחתים דרכונים... נחכה לכם בשעה 21:00 בקבלת פנים בהתרגשות !!!!!!!  😄😄😄