ברייטון 02.7.2017 שלושה שבועות

יום שלישי פעמיים כי טוב :)

שלום לכל הקוראים הנאמנים שלנו!

וואו איזה יום מטורף היה לנו!

התחלנו את הבוקר כקבוצה ענקיתתת, אכלנו ארוחת בוקר והמשכנו היישר לפגוש את המורים והכיתה החדשה שלנו! חילקו אותנו לרמות והתחלנו את הלימודים ברגל ימין!

השיעורים שעברנו היום היו מעניינים ובכל מיני נושאים: שיעור על בריאות - וחלקי הגוף, שיעור על פרסומות ושיעור על המצאות שבו דניאל וסברי המציאו קסדה שמעבירה אותך למימד אחר!

החלק הכי טוב ביום הוא אחרי הלימודים ללכת לארוחת הצהריים.

ואזזזזזזזזזזזזזז (תופיםםםםםםםםםםם) (תופיםםםםםםם)!!
שופינגגגגגג

למרות הרוחות והטפטופים הקלים של הגשם,היה פשוט מוש. אז נתחיל- הלכנו הליכה מרובה לאורך רחובות ברייטון המרשימים, והרגע בו הגענו אל Churchill Square, מרכז הקניות הגדול בברייטון, היה משוגע!!

שלוש שעות של שופינג!!! שבשבילנו, זה חלום. הרבה מהילדים קנו מתנות לחברים ולמשפחות, וכמובן גם לעצמם ונהננו והיה ממש כיף.

הגשם כמובן לא עצר אותנו! תגידו זה קיץ זה?

גם בארוחת ערב האוכל היה טעים כמו תמיד  , ארוחה מגוונת, ריזוטו, תפוחי אדמה ירקות  וגלי לקינוח ועוד ועוד.

לאחר שנרגענו ושבענו באושר רב, הלכנו אל פעילות הערב. בוא נגיד... היה שובר מצחוק, הורים יקרים!

הלכנו כל הילדים מכל העולם (כאילו.... עם כל המדינות שפה) אל האולם הגדול שבו מתרחשות הפעילויות בערב.

התחלקנו לקבוצות שונות, המשחק היה שלכל קבוצה מגיעה ביצה, שלכל אורך המשחק אסור לה להישבר. לאורך המשחק היו משימות שונות. המשימה האחרונה הייתה לעטוף את הביצה בסלוטייפ, בבלונים היטב היטב כי אם המדריכים יעיפו מלמעלה את היצירה והביצה תישבר אז זה יהיה פשוט אסון.

אבל הפרט הכי מעניין הוא שרוב הביצים לא נשברו אבל בסוף כולן נשברו על המדריכים האנגלים, טפו טפו טפו לא עלינו! שזה היה הורג מצחוק !! לבסוף, רקדנו את הריקוד הקבוע, שבו המדריכים רוקדים על הבמה וכל הילדים רוקדים יחד.

לסיכום, היה יום מדהים, ומתגעגעים.