Bath אנגלית ופעילויות 09.7.2017 אנגלית ופעילויות

השבת השנייה שלנו בפתח :0 מי היה מאמין!

איך שהזמן טס!! לא ייאמן שזו כבר השבת השנייה שאנחנו עושים יחד 😱😱

אז הבוקר קמנו מאוחר מהרגיל .. כי אתמול חזרנו מאוד מאוחר מהיום המטורף שעבר עלינו.

אז אכלנו ארוחת בוקר מאולתרת שהתבססה ברובה על מאפים ונוטלה 😜 היו גם כאלה משכימים שקמו במיוחד בשביל הארוחת בוקר וחזרנו לישון.. כן כן! גם אני הופתעתי.

לאחר מכן החניכים היו בשיעור אנגלית שאותו סיימו ומיד הלכו לחדר האוכל. אחרי ארוחת הצהריים נסענו יחד למרכז העיר , למסע מספר 3 של שופינג (זאת לאחר שכבר כמה ימים החניכים מתבאסים שלא קיבלו די זמן לשופינג - אז דאגנו להם להשלמות✌🏽).

בזמן שחיכינו לאוטובוס שיחקנו ״ספיד רייטינג״- משחק היכרות כזה .. היה ממש מוצלח! יחסית למשך שאיתרתי וארך סהכ כמה דקות בודדות :)

אז עלינו על אוטובוס ציבורי, בחברתם של שתי איטלקיות ובחור סיני. במרכז העיר קיבלנו שעתיים של זמן חופשי, להסתובב ולבזבז. כך היה .. כשגשמים קלים מלווים אותנו במעברים מחנות לחנות 🌧🌧☔

בזמן הזה האלופות שלנו שבסוסים נפרדו מהם ומהמורים שלהן.. לא לפני שהן דאגו לבוק פרידה רציני (אשתף בתמונות)✌🏽👍🏽🤗.

חזרנו לאוניברסיטה, הנחנו את הדברים בחדר והתארגנו לשבת.

לאחר שעה התכנסנו בחדר האוכל, יפים ונקיים. בחברתם של כמה סינים וכמה איטלקיות שרצו לחזות בטקס מקרוב ;) עשינו קידוש ובירכנו גם על החלה והתיישבנו לאכול.

במהלך הארוחה קיבלתי חיקוי שלי💁🏽💁🏽😜 שי קרע את כולנו מצחוק!

לאחר הארוחה מיהרנו לטקס סיום הלימודים!!!✌🏽😎

Graduation 👨‍🎓 🙏🏽👩🏼‍🎓 בו כל חניך וחניכה נקראו אל שורת המורים שעמדו על הבמה, קיבלו דיפלומה ולחצו את ידיהם של המורים שליוו אותם בתהליך. היה מרגש 😍😍

ו.. שי שלנו קיבל תעודת הצטיינות!!! על לימוד בגישה חיובית והתמדה 👏🏽👏🏽👏🏽👍🏽🙀

בלילה היה דיסקו💃🕺🏽 והפעם גם אני הצטרפתי , כן כן! היה כיף!! ומעייף ...