מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איזה יוםםם.. איזה יום עבר עלינו!

היום הזה התחיל ככל בוקר רגיל...

ארוחת בוקר 🍩🍪☕🥐 ..

שיעורי אנגלית 👩🏼‍🏫👨🏽‍🏫🆎🆘..

ארוחת צהריים (שאותה הקדמנו בחצי שעה מהרגיל בגלל היום העמוס שעוד חיכה לנו )🍕🍕🍟🥔🥔🍽🍌🍏 ..

התארגנות זריזה של החניכים ועלייה מרוכזת למינימום שהוזמן וחיכה מבעוד מועד אל ורק לנו 💁🏽.

נסענו את הנסיעה שאנחנו כבר כמעט מכירים אל לונדון.. (שעתיים וחצי😰) דיברנו על טיולים לחו״ל, הכרנו זה את טעמו במוזיקה של זה, והשלמנו שעות שינה😴..

ו... הגענו ללונדון!!!🎉 שמחה ןהילולה.

ירדנו היישר לתוך התור בכניסה למוזיאון מאדאם טוסו (מוזיאון שעווה).. התרגשנו, צחקנו, עשינו מלאנתה-לאפים סלפיז׳...

פגשנו שם זמרים מוכרים, דמויות משפיעות מההיסטוריה, שחקני קולנוע מפורסמים, ספורטאים מצטיינים ועוד 😍

(כמובן שאצרף תמונות.... אם אצליח לבחור מתוך המאות)

נפגשנו בשעה שקבענו מראש מחוץ למוזיאון, נישנשנו סנדוויצ'ים שקיבלנו מהמרכז ועלינו חזרה לאוטובוס.

נסענו בערך 10 דקות עד שהגענו ממש אל מחוץ לתיטארון לונדון.

החניכים קיבלו שם 20 דקות להסתובב מעט, לקנות איזה נשנוש/קפה ולחזור חזרה לנקודת המפגש.

כך היה, ואז נכנסנו לתיאטרון. שם צפינו בהצגה ״The lion king" מלך האריות 👑🦁- הקלאסיקה המוכרת והנהדרת. אני באופן אישי התרגשתי ולא הצלחתי להוריד את החיוך מהפנים במשך שעתיים!!! ההצגה הזו הייתה מושקעת בטירוף, התלבושות, האיפור, התפאורה היו מעל לכל ציפייה ... פשוט יצירת מופת! (וראיתי לא מעט הצגות... אבל זו הייתה ברמה אחרת). לגמריי.

מאושרים ועייפים נכנסנו חזרה לאוטובוס... והתחלנו נסיעה של שעתיים פלוס . הפעם לא היו לא סיפורים, לא מוזיקה ולא צחוקים.... כולם נרדמו כמו תינוקות 👶🏿👶🏾👶🏽👶🏼👶🏻👶

תוך שלוש שניות מרגע שדלת האוטובוס נסגרה🤷🏽‍♀🤣

כיף ללכת לאגור אנרגיה אחרי שרוקנת את כולה :)

הלוואי שגם מחר יעבור עלינו יום פרודוקטיבי וכייפי !!