מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

הסוף - 05/08/2019

זהו הסאמר סקול נגמר... וכולם חזרו הביתה בשלום...😭   לא מאמינים שזה נגמר.. כנראה שייקח לנו ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

טיול ראשון -שהוא יום שלם- מאחורינו

אז קמנו לבוקר חדש ונעים.. רעננים לקראת הטיול הארוך הראשון שלנו!!!

לווינזדור ! לטירה שבה המלכה חיה!🏰

אז אחרי ארוחת צהריים קיבלנו את ארוחת הצהריים הארוזה שלנו, עלינו על אוטובוס עם קבוצה מרוסיה וכמה ברזילאים, ונסענו במשך שעתיים לווינזדור. בדרך רוב החניכים ישנו ומי שלא הרוויח נופים משוגעים - שטחים ירוקים יפים ועצומים שלא רואים בכל יום. וצאן ובקר בעיקר 🐂🐃🐄🐑

הגענו לעיר, והחניכים קיבלו זמן חופשי ללכת בעצמם לראות קצת את האיזור , לקנות דברים וכו ..

בסיום הזמן נפגשנו בנקודה (יש לציין שהם עמדו שוב בזמנים,וזה לא עניין פעוט בקבוצה כזו של עפיפונים🌠)

משם התקדמנו יחד לתור (יחסית לתור האמיתי הוא היה קצר מאוד- היי לנו כרטיסים עוקפי תור) בטירה. נכנסנו כקבוצה ובמהלך הסיור החניכים יכלו לטייל בעצמם, להקשיב למדריך שמסביר באנגלית בתוך טלפון שהאתר מלווה למבקרים, להצטלם ולהנות מהנופים ומהרוח הכייפית שהייתה. כמות עצומה של תיירים שטפה את האיזור וגם עברית נשמעה בקהל - ראינו חבר׳ה של סאמר סקול אבל ממרכז בעיר אחרת, אני ראיתי כמה ישראלים שלא קשורים לתוכנית.. תמיד כיף🇮🇱

קבענו נקודת מפגש גם לאחר הסיור הזה. במקרה היא הייתה ממש ליד שומר בריטי (כמו שכולנו מכירים מהטלויזיה או ממשחקים של הילדים, לבוש בתלבושת וכל זה!! נראה ככה בדיוק : 💂🏻) הפצרתי בפני הילדים שלא לשגע אותו כמו שהם ידעו שקורה בדרך כלל, אבל הצטלמנו איתו והיה מצחיק. בין לבין דיברנו קצת על כמה מוזר התפקיד שלו, כמה זה לא תפקיד שאנשים אמורים לעבוד בו - לעמוד יום שלם בבגדי שומר בריטי ולהוות אובייקט ללהג על ידי המונים. לא מכבד ..

לאחר מכן חיכינו לחברינו לאוטובוס ונסענו חזרה למרכז. בדרך שמענו יחד עם הברזילאים מוזיקה בקול 🎼 גילינו כמה מכנים משותפים בתחום!(:

כשהגענו למרכז פעילות הערב שהוצעה הייתה ערב סרט, משהחניכים קצת התבאסו לשמוע, הצעתי שנעשה פעילות ספורט קבוצתית (ההצעה הזו עלתה השבוע). עפנו על זה וחוץ מכמה בודדים שהעדיפו את הסרט, עשינו מד״ס רציני🏃🏽‍♀🏃🏻!!! היה כיף ממש , בסוף גם שמנו מוזיקה והשתחררו בריקודים על הדשא!💃🕺🏽