Bath אנגלית ופעילויות 09.7.2017 אנגלית ופעילויות

יום ראשון באנגליה !!! :-0

אז נפגשנו בנתב״ג בשש בבוקר, עייפים ומתרגשים. (המון חניכים סיפרו לי שלא הצליחו להרדם בלילה, והאמת שגם אני).

נפרדנו מהמשפחות והתחלנו את הצ׳ק אין בתור ארוך מאוד מאוד שבסוף נגמר מהר מהצפוי כי נתנו פריוילגיה לכל קבוצת קמפוס 😎😎 VIP ממש !

עשינו לא מעט ״סלפי דרכונים״ (מצאתי דרך טובה לגרום להם לשים לב לדרכונים בכל רבע שעה), נפרדנו מהמזוודות ועלינו למטוס. לשמחתנו ישבנו כקבוצה יחד במטוס , גם עם קבוצות אחרות מקמפוס.

חלקנו ראו סרטים... חלקנו נרדמו מההמראה ועד הנחיתה😴.. וחלקנו התרוצצו במטוס כל עוד הדיילות לא הורו לשבת ולחגור💃🕺🏽.

נחתנו בשלום ובמחיאות כפיים סוערות כיאה לישראלים👏🏽.

ואז שוב הגענו לתור ארוך מאוד מאוד מאוד .. כשחיכינו התחלנו לשחק משחק כייפי בשם ״קונטקט״ שהעביר לנו את הזמן הארוך.. בסופו של דבר גם שם לשמחתנו הוקפצנו לסוף התור כי אנחנו VIP 😜😉.

לירון קיבלה את פנינו בחמימות בשדה התעופה בלונדון ומשם נסענו באוטובוס לעיר הכל כך יפה - באת׳.

בנסיעה שמענו מוזיקה, צחקנו , צילמנו נופים מהחלון, ובעיקר הופתענו שוב ושוב מהנהגים שיושבים בצד ימין של הרכב ... צריך להתרגל לזה ..😅

כשהגענו לביה״ס, נכנסנו לחדרים היפים והחמודים שקיבלנו.. לאחר מכן אכלנו ארוחת ערב בחדר האוכל ולילדים התקיימה בפעילות משחקי-שדה במדשאות עם שאר חניכים מהעולם.

השמש שקעה רק לקראת 22:00 בלילה! כן כן ..

ואז חזרנו לחדרים, התקלחנו וישבנו לשיחת סיכום היום.

הסכמנו פה אחד שזה היה יום קשה ומעייף, אבל כולנו באנרגיות להתחיל את הסאמר סקול כבר מחר😍😍