אוקספורד 09.7.2017

10.7- היום הראשון בסאמר סקול

שלום לכולם!
היום המרגש הגיע סוף סוף!!! אחרי שנת לילה ארוכה ונחוצה נפגשנו על הבוקר עם שניים מהמדריכים הבריטיים שלנו, שלקחו אותנו אל הקולג שבו אנחנו לומדים, אוכלים ובעצם מעבירים את כל היום!

הדרך אליו הייתה מדהימה! יש הליכה של 15-20 דקות, בדרך פשוט התלהבנו מהבתים והרחוב האוקספרדי שהלכנו בו. הכל כל כך יפה ונקי והמזג אוויר מושלם!!! הגענו לאיזור של מרכז העיר וראינו שממש מול הבית ספר יש מרכז קניות גדול והמון בתי קפה!Smileys

נכנסנו לחדר אוכל וחיכתה לנו ארוחת בוקר אנגלית🍞🧀
פלוס קורנפלקס עם חלב כי אי אפשר בלי. Smileys

יש איתנו במרכז עוד קבוצות- מצרפת וסין וגם כמה יחידים, מרוסיה וספרד, ואנחנו מחכים כבר לפעילויות משותפות כדי להתחבר איתם יותר.

אחרי הארוחת בוקר שיחקנו בחוץ משחק קצר של שמות, וקלטנו שכבר כולם מכירים את כולם ואף אחד לא מתבלבל!
אחרי המשחק נכנסנו לעשות את המבחן שמחלק לרמות השיעורים- עבר בסבבה, ואז דיוויד האחראי על הלימודים בבית ספר עשה לנו שיחת היכרות ועבר איתנו על החוקים והנהלים במקום, וקצת התאמנו על סמול טוק באנגלית כדי שנתחבר לכל הילדים👫👭👬

אכלנו צהריים בחדר אוכל יפייפה וראינו פעם ראשונה את המדשאה הירוקה של הקולג, והצטלמנו מלאאאSmileys

אחרי ההפסקה יצאנו עם ג׳ו לסיבוב היכרות עם אוקספורד- ומסתבר שממש לידנו יש המון מופעי רחוב ומקומות יפים להסתובב בהם, והרבה היסטוריה ומקומות שמעניין לראות וללמוד עליהם.

אחר כך הייתה הפעילות הראשונה, שנקראת ״אתגר הסלפי״- התחרנו בקבוצות והיינו צריכים להצטלם במקומות שונים באוקספורד ובצורות שונות ולסיים את רשימת המשימות ראשונים! זו הייתה הפעילות הכי כייפית עד עכשיו!!!! והמנצחים קיבלו חבילת סוכריות גומי🍡🍡
סיימנו בזמן מעולה לארוחת ערב, היה המבורגר ופוטיטוס וקינוחים ממש טעימים.Smileys

אחרי הפסקה קצרה התחילה הפעילות השניה- ״מתקפת הזומבים״ הפעם עם כל הקבוצות של המרכז ובפארק שליד הקולג', היה אדיר!Smileys

חזרנו לחדרים והולכים לישון, מחר נקבל את השיבוצים שלנו ונתחיל ללמוד בכיתות מעורבות עם הילדים מכל העולם👏🏻👏🏻👏🏻Smileys