Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

היום האחרון למסע שלנו ❤

אני לא מאמינה שזה כבר הגיע!! היום האחרון שלנו בסאמר סקול איזהה עצוב !!☹

אז קצת על מה שעשינו היום !התעוררנו בבוקר הורדנו את כל המזוודות לחדר בכניסה .💼

הצרפתים הרומנים והחברה מהונג קונג לא היו איתנו נפרדנו מהם במגורים התחלנו ללכת לארוחת הבוקר ..

אז אחרי ארוחת הבוקר עשינו פעילות קטנה רק שלנו -כל ילד קיבל ממני מעטפה עם תמונה קבוצתית שלנו ופתק קטן ואישי ממני 💌

ואז התבקשו הילדים לקשט את המעטפות שלהם ולכתוב אחד לשני כל מיני זכרונות -היה כל כך מצחיק ,כולם התחילו להיזכר בדברים שעשינו וממש לצחוק אחד עם השני על כל מיני שטויות שעשו במהלך החוויה 😂

לאחר מכן הלכנו הליכה של 5 דק לטירת אוקספורד,שם קיבלנו הסבר על הטירה וההיסטוריה שלה ,בעבר שימשה ככלא ועדיין חלק מהמבנה מזכיר את צורת הכלא מבחינת החלונות והסורגים-אך כמובן שהיום כבר לא משמש ככלא 🏛

חזרנו מהטירה ישר לארוחת הצהריים שהייתה מוצלחת מאוד 🍝

ומיד לאחר ארוחת הצהריים יצאנו לזמן החופשי האחרון שלנו באוקספורד 😃

או יותר נכון הזמן האחרון לקנות כל מה שעולה על דעתינו 🤣

חזרנו למרכז אחרי הקניות🛍 ופגשנו את סילביה 😇מנהלת המרכז שהכינה לנו טקס תה אנגלי מסורתי!

היא הסבירה לנו מה עושים האנגלים בשעת התה שלהם !

שמים בקרע מוזיקה של פסנתר בדרך כלל 🎹🎵

נהוג לשתות תה אנגלי עם חלב אבל הוא מר מאוד ולכן הביאה לנו ארל גריי ☕

קיבלנו כל אחד מין עוגייה גבוהה קצת יבשה שנהוג לחצות לשניים לשים ריבה ואז שמנת מתוקה ומעל פירות 🍓🥞 ייאמיייי !!🤗

נהוג ללעוס שני ביסים ואז לשתות מהתה -כל הפעולה ממש מרגיעה ואפשר להבין למה האנגלים עוצרים הכל ועושים שעת תה !🕰

אבל כמובן שאנחנו לא יכולנו לעצור את עצמנו מלצחוק ובמקום שנירגע בשעה הזאת רק צחקנו יותר😂

לאחר שעת התה האנגלי-ישראלי 🇬🇧🇮🇱 התחלנו לחזור למגורים ,האוטובוס בדרך וצריך להתחיל ולהתארגן לטיסה !

הגענו למגורים כולם התארגנו והגיע האוטובוס 🚃

עצובים נפרדנו מהצוות המקסים שליווה אותנו באוקספורד ועלינו לאוטובוס לכיוון שדה התעופה לוטון!✈

כשהגענו לשדה התמקמנו על יד השער שלנו והלכנו לאכול ולהירגע לפני הטיסה ! לאחר שעברנו את הבידוק בשלום -בלי אובר וייט ווהוו 😄

נכנסו למתחם הפנימי של השדה שהיה ממש יפה ומלא בחנויות ומסעדות ושם בילינו את השעה האחרונה 🤗

כשבאנו לעלות לטיסה הכינו לי הילדים מכתב ומתנה מהממת ! התחבקנו והצטלמנו והיה פשוט מרגש!😍

הטיסה עברה מהר וכולנו חזרנו הבייתה בשלום

מרוצים אך עצובים שנגמר🏠

בהזדמנות זו אני רוצה להגיד תודה רבה ! לכל ההורים שתמכו בילדים לאורך כל הדרך !

הילדים המקסימים שלכם הם שעשו את המסע הזה למיוחד ומהנה !🤗

למדנו המון כקבוצה -בעיקר אנגלית 😉

אבל גם אחד על השני על איך להיות חלק ולתת חלק ובעיקר על חברות ! נהיינו משפחה !👫👭👬

ולכם ילדים יקרים !החוויה הכי מטורפת של הקיץ נגמרה !מקווה שנהנתים כמוני ! אוהבת מלא וכבר מתגעגעת !