Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

יום מספר 6 באוקספורד!

שבת בבוקר יום יפה... וגשום ☔

התעוררנו לבוקר קריר שהפך במהרה ליום הגשום ביותר שלנו בלונדון !

אכלנו ארוחת בוקר של קורנפלס עם חלב ,קיבלנו פרי מים וחטיף לצהריים ויצאנו לדרך!🍏

הלכנו למרכז ג'יזס קולג' שם פגשנו את נהג האוטובוס הנחמד שלנו!על האוטובוס עלינו יחד עם הקבוצה מהונג קונג ! 🇭🇰

והתחלנו בנסיעה ליום טיול שלם בוינזדור קאסטל -שזו בעצם אחת מ3 הטירות הגדולות באנגליה שעדיין מתגוררים בהם אנשים !

חיכנו קצת בתור לכניסה- בכל זאת הדגל מורם מעל המגדל מה שאומר שהמלכה נמצאת בטירה היום איזה מגניב !🇬🇧👑

וכשחיכנו התחילה על ידינו ממש בכביש תהלוכה של התזמורת היה מצויין ומרגש ראינו את המדים שלהם מקרוס וזכינו להצטלם איתם !📸

כשנכנסו נחשפנו לטירה ענקית עם חומה גדולה מסביב וכל מיני חדרים פנימיים והסברים על משפחת המלוכה ממש אדיר !

יפה היה לראות שבתוך הטירה קיימות חנויות עם דמויות המלוכה בינהם גם הכלב 🐕

וכמובן סטים של חגיגת תה בכל הצורות והצבעים !☕

כשיצאנו מהטירה השתמשנו בכרטיסי הואוצ'ר לקנייה של ארוחת הצהריים ,היה טעים🍔🍟

לאחר מכן כל הילדים קיבלו זמן חופשי והסתובבנו בין חנויות בעיר וינזדור! כייףף!!🤗

כשחזרנו מוינזדור הגענו לחדר הפעילויות בג'יזס קולג שם פגשנו את את הרומנים ואכלנו יחד ארוחת ערב מיוחדת רק להיום - פיצההה ! 🍕🍕🍕

לאחר מכן חזרנו למגורים בכדי להתארגן למחר- היום האחרון שלנו בסאמר סקול אוקסברידג'!!!

מי -היה - מאמין - !!!!

מארגנים עכשיו את המזוודות וזזים לישון מחר מחכה לנו יום ארוךך ומלא בפעילויות חדשות !😊