Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

יום 5 באוקספורד המהממת!

איזה יום שישי עבר עלינו !!😃

התעוררנו נרגשים אחרי הערב של אתמול (מאמא מיה!!🎵) והתחלנו ללכת לארוחת הבוקר 🍮☕🥐🍞

אכלנו ארוחת בוקר כרגיל והתחלקנו על פי כיתות לעשות את המבחן המסכם !!📝

מי היה מאמין שכבר הגיע הרגע !! מרגיש כאילו רק עכשיו התחלנו🤗

לפני המבחן כולם קיבלו משהו קטן ממני 🍫🍬🍭

כדי להוריד את הלחץ למבחן וכמובן שיהיה מה לנשנש -תמיד טוב!!🤙

התחלנו את המבחנים שהיו קשים לכולם !😤

וכשסיימנו עברנו להצגת הפרויקט שלנו יחד עם שאר הילדים מהקבוצות האחרות!📰

היה ממש מעניין הילדים התבקשו לכתוב עיתון על מה שהם רוצים והיו דוגמאות צבעוניות ומקוריות עם סיפורים מצחיקים ומעניינים !🤓

הם עמדו בקבוצות והציגו את כתיבת העיתון,העיצוב והתוכן וראו גם את העבודות של הקבוצות האחרות!📃

לאחר מכן המשכנו לארוחת הצהרים🍝

וכמובן להפסקה של היום שאנחנו מחכים לה כל כך כדי לצאת לטייל באוקספורד !🌳

מיד לאחר ההפסקה הגיע סטודנט שלומד באוקספורד ,הוא הסביר לנו על תנאי הקבלה לאוקספורד - שעיקרם הוא מציאת מחשבה יוצרת אצל הסטודנט,כלומר לא משנה כמה חכם תהיה לא תצליח להתקבל אם לא תימצא יצירתי וחושב מחוץ לקופסא🎁

הוא נתן לנו כמה דוגמאות לשאלות ששאלו אותו במבחני הכניסה ולאחר מכן נתן לנו זמן לשאול מה שבא לנו !🤔

כשסיימנו את הפגישה איתו יצאנו לזמן חופשי קצת להסתובב ולהירגע ! היה כייף 😎

חזרנו לארוחת הערב -שם התיישבנו בשולחן הגדול ושרנו שירים ,בהתחלה כאלה שקשורים לשבת ואז נסחפנו לכל מיני שירים אחרים ולא קשורים ממש, היה מצחיק 😂🎼

לאחר ארוחת הערב מלאת בהווי שהייתה לנו התקבצנו רק הקבוצה הישראלית ועשינו פעילות קצרה של חבילה עוברת !📦🗳

מהפעילות שלנו במעבר חד לפעילות המרכז -ערב חלוקת התעודות!! היה נורא מרגש הקריאו שם שם והילדים ניגשו ללחוץ ידיים למורים אפילו סידרו לנו שיחת טלפון עם אלן המורה שלנו מקיימברדיג'! ☎️

כמובן שכל ילד קיבל תעודת סיום הקורס 📃

יחד עם ההתרגשות לקבל את התעודות התרגשהו גם מהערבבב דיסקווו✨ ווהוווו🙌

ממש ציפינו למסיבה כל השבוע!🎊

רקדנו בטירוף עם כל ילדי המרכז,הצטלמנו 🤳ושרנו שירים 🎤 היה ערב מצוין !

אז אחרי יום שכזה מה נותר עוד להגיד ?

חזרנו למגורים הכנסו את הכביסות האחרונות 👕👖👚 מתחילים להתקפל -מתגעגעים הבייתה וגם כל כך לא רוצים שייגמר!💌

נתראה רק בעוד יימיים !מתרגשים ושולחים נשיקות!