Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

היום ה4 באוקספורד !!

היום יום חמישיי !!יום חמישיייי 🎵"

איזה יום משוגע עבר עלינו !!היה כל כך כייף שאני לא יודעת מאיפה להתחיל !!🤗

הלכנו לארוחת הבוקר הנהדרת שלנו במרכז! לאחר מכן המשכנו לשיעורים ומשם לעבוד על הפרויקטים שלנו! מחר מגישים את הפרויקט ועושים מבחנים איזה מרגש!!📋

בסוף השיעור שבו התקיימו העבודות על הפרויקטים הלכנו לאכול ארוחת צהריים 🍝

משם המשכנו לעיר שם פגשנו את האוטובוס שלנו 🚃

נסענו באוטובוס נסיעה של כשעה וחצי למוזיאון מאדם טוסו!!מוזיאון המציג בובות שעווה של מלא מלא מפורסמים!✨

היה כל כך מגניב שם !זיהינו את רוב הדמויות והצטלמנו מלא!

בין הסלב היו:בראד פיט,אנג'לינה ג'ולי,ליאונרדו דיקפריו, ג'ורג' קלוני .🏆

ראינו גם אזור שלם של זמרים ביניהם:אדל,ריאנה,מיילי סיירוס,מייקל ג'קסון ,ביונסה,איימי ויינהאוס ומדונה -היה כל כך אדיר!!🎤

הבובות נראות כל כך אמיתיות ואפשר לעמוד ממש קרוב ולהצטלם איתם!📸

לאחר אזור הסלבס נכנסו לאזור בו כיכבו גם דמויות מצוירות כמו שרק,הענק הירוק,קונג,ספיידרמן ועוד.

לאחר מאדאם טוסו קיבלנו ואוצרים (כרטיס לקניית אוכל או אטרקציות) ואכלנו באזור הקובנט גארדן בלונדון,ארוחת ערב -כל אחד במסעדה שבחר ! 🍕🍣🍟

סיימנו לאכול והלכנו יחד לתיאטרון נובלו שם צפינו במאמא מיה !! היה פשוט נהדר ! ההצגה מרהיבה ,התפאורה והתלבושות כל כך מגניבים!

היה מלא הומור במחזמר והשחקנים שיחקו נפלא והצליחו להשאיר את כולם מרוכזים! בשילוב כמובן של כל השירים הקלאסיים שכולנו מכירים !מופע מרהיב!🎊🤙

כשסיימנו יצאנו לרחוב מאושרים,שרים את השרים וצוחקים על כל הקטעים המצחיקים שבמופע ! היה לני ערב יותר ממצוין ,חזרנו למגורים עייפים ושמחים!