Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

היום ה- 2 באוקספורד !!

היום השני באוקספורד כבר הגיע! 😀איזה כייף! מזג האוויר היה כל כך נעים היום שהרוב כבר הורידו לחולצה קצרה 👕☀️🙄

התעוררנו בדירות המקסימות שלנו ,התארגנו ויצאנו לג'יזס קולג' !הגענו היישר לארוחת הבוקר ,אכלנו שתינו ואז הרגשנו מוכנים להתחיל את היום ! 🍏🍞

בכניסה לארוחת הבוקר חיכו לנו על הלוח טפסים ובהם החלוקה לכיתות !כולם התרגשו והצטופפו לראות היכן שובצו?📋

ואכן מיד לאחר מכן התחלקנו לכיתות הלימוד!בשעה 10:30 הייתה לנו הפסקה קצרה ולאחריה המשכנו ללמוד ! ב12:30 הלכנו לאכול ארוחת צהריים -יאמיי🍝

לאחר הארוחה קיבלנו קצת זמן חופשי להסתובב באוקספורד ואז חזרנו למרכז ,מהמרכז יצאנו להסתובב בעיר הלכנו בפעם הראשונה לפארק שבו לרוב מתקיימות פעילויות הערב -שיחקנו כדורגל ופריזבי וחלק גם נחו קצת על הדשא ונרגעו בינתיים .⚽️

משם המשכנו לטייל בעיר והגענו לחנות ספרים עצומה! בחנות היו חמש קומות בינהן גם קומת קרקע והכל מלא בספרים מכל הסוגים!📚

הילדים נסחפו לגמרי לתוך החנות והיה קשה למצוא אותם ,הכל היה כל כך מעניין,ספרים מכל הסוגים ובכל הנושאים היו שם .

אחרי הביקור בחנות הספרים קיבלו הילדים שעה של זמן חופשי באזור שקרוב לג'יזס קולג' והלכו לעשות שופינג !! הדבר שכמובן הכי מחכים לו 🛍

כשחזרנו מהטיול חיכתה לנו ארוחת הערב ! שבאה ממש בזמן טוב!! אגב הקינוחים בקולג' ג'יזס ממש שווים! אנחנו מחכים להם כל היום!🍮🍰

בדרך כלל יש פודינג תותים עם קצפת,עוגת בננה,סלט פירות,קרמבל תפוחים ויוגרטים בטעמים .🍨

לאחר ארוחת הערב התקיימה פעילות הערב, הפעילות האחרונה להיום לצערנו..

ניתנה האפשרות לבחור בין:

כיתת שיחות -שבה ידברו על נושאים שונים באנגלית

אומנות-שיצרו מחברת מקושטת היטב

דרמה וכדורגל-שמתקיימים בפארק האוניברסיטה של אוקספורד ,פארק ענק וירוק  .🌳🌳

אז היום נהנינו, שיחקנו וטיילנו אנחנו לגמרי מרוצים מהמרכז החדש וכמובן מהקרבה שלו לרחוב הראשי!!