Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 16.7.2017

יום 6 בקיימברידג'

"יום שישי הגיע והוא בא בדיוק בזמן! "🎶

איזה כייף הגיע כבר סוף השבוע אפשר להירגע ולנוח לעצור ולחשוב קצת על כל השבוע שעבר כל מה שלמדנו ראינו וחווינו -להכיל את כל המידע שצברנו ולנשום עמוק! 🤗

אבל הכייף רק התחיל היום! קמנו לארוחת בוקר מתרגשים ומלאים ציפיות -היום יוצאים לסיור באולפני האחים וורנר בעקבות הארי פוטר- האחד והיחיד👨‍🎓

התחלקנו לכיתות הלימוד כבכל יום ולאחר מכן רצנו להתארגן לקראת הנסיעה ! הנה זה מגיע ! קיבלנו סנדוויצים לארוחת הצהרים כל אחד ומה שהוא ביקש-גבינה צהובה,עוף,טונה או ביצה קשה וגם פרי, בקבוק מים, תפוציפס אנגלי וחטיף שוקולד-ממש שווה!

🥙🍏🍫

הנסיעה ארכה כשעה וחצי ואז הגענו לשם ! עמדנו בתור ממש מספר דקות ואז נכנסנו לתוך אולם עם כמה מסכים שם הסבירה לנו המדריכה קצת על המקום והחוויה שאנחנו נכנסים אליה !

משם נפתחו הדלתות לעוד אולם -הכל מלא בהפתעות!התיישבנו מול מסך וראינו סרטון קצר שמסביר איך הכל התחיל בעצם, מהספר הראשון עד הסרטים והאהדה של ילדים מכל העולם! פשוט מדהים!כמובן שחיכתה לנו עוד הפתעה בדרך!ברגע שנגמר הסרטון נפתח המסך ומאחוריו הייתה דלת ענקית שהובילה איך לא ל"great hall" חדר האוכל המפורסם עם השולחנות הארוכים .

כל הילדים רצו בטירוף להספיק לראות את הכל !😃😃

עברנו במשך שעתיים מסלול ארוך מלא במידע מכל הסרטים -מתחנת הרכבת המפורסמת ועד לתלבושות ואיפור של השחקנים ! תפאורה ושאר האביזרים הנלווים לה היוו חלק גדול מהתערוכה.🏛

היה כל כך מרתק לראות איך נבנה הסרט מאות סקיצות של מבנים ופריטים והתהליכים שהם עברו עד שהגיעו להיות חלק מהסט .🎬

חייבת להודות שהיה מעניין בטירוף!גם למי שלא ממש עוקב אחרי הארי פוטר- הרעיון של לראות איך נבנה סרט ולהיות באולפנים האמיתיים שבהם הוא צולם פשוט מגניב🎥

קצת התבאסנו כשנגמר אבל גם התחלנו להיות רעבים אז שמחנו לחזור לארוחת הערב-שאגב הייתה מצוינת! קיבלנו ואוצ'רים לארוחה ואכלנו במסעדה איטלקית במרכז קיימברידג' שנקראת בלה איטליה היה טעים וחוויתי לשבת ככה כולם בשולחן ארוך 🍕🍝🥗

לאחר ארוחת הערב חזרנו למסיבה כייפית עם כל ילדי המרכז  ! הערב היה הערב האחרון של הברזילאים במרכז, אז כולם חגגו בטירוף! רקדנוו והיה ממש מצחיק 💃🕺

כשהסתיימה המסיבה והריקודים ישבנו 10 דקות רק בפורום הישראלי דיברנו קצת על השבוע שהיה והשבוע שיהיה ורשמנו כל אחד מכתב לעצמו כלומר לאני העתידי שלו בעוד שבוע עם ציפיות ואיחולים📝

מחר נוסעים לטייל בלונדון ! איזה כייף ! שיהיה לכולם סוף שבוע מהנה מיובל והילדים ❤❤