Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

טירת וינדזור!

אז היום היה היום האחרון שלנו באוקספורד ואותו התחלנו בארוחת בוקר במגורים הפעם!

אחרי הארוחה הקלה נסענו במשך שעה לטירת וינדזור. טירה זו היא אחת מתוך שלוש הטירות של המלוכה האנגלית והם נמצאים בהן במועדים מסוימים כמו חג הפסחא, בשבוע אסקוט המלכותי שקורה ביוני וגם לפעמים ללא קשר למאורע, בעיקר בסופי שבוע.

אחרי שהסתובבנו שעה וחצי בטירה וראינו גם את בית הבובות הענק של הבת של המלכה מרי וגם את הבובות היפות שבבעלותן בגדי מעצבים, ואלה קיבלה המלכה במתנה מנכדתה של המלכה אליזבת, מרי-אן.

לאחר הסיור בטירה היפיפייה עם הנוף עוצר הנשימה, יצאנו להסתובב בוינדזור העיירה, לחוות את הטעמים שלה, הרקדנים שלה באצמע הרחוב ולקנות בחנויות מקומיות ובעיקר הרבה כיף.

בתום הזמן החופשי התאחדנו בחזרה ונסענו לכיוון הקולג'.

כשהגענו, התארגנו והתגנדרנו לקראת הדיסקו!!

כשהילדים היו מוכנים הלכנו יחד לכיוון הקולג' ושם חיכתה לנו ארוחת ערב של פיצות!! ייששש!

כשסיימנו הייתה אופציה לללכת לראות את הסרט השביעי של הסרט בסדרת הארי פוטר או להצטרף למסיבה שהייתה בכיתה הגדולה.

בגלל שזה היום האחרון שלנו באוקספורד הילדים מאוד התרגשו, היו חילופי דמעות והמון התרגשות, הילדים נפרדו יפה ממי שהם לא הולכים לראות יותר ומקווים להישאר בקשר בעזרת המדיה הקיימת.