Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

סוף השבוע הגיע, ואיתו - הארי פוטר!

אז היום הגיע אחד הימים שחיכינו להם בכיליון - הסיור באולפנים של הארי פוטר!

אבל נתחיל מההתחלה..

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר ובשיעור האנגלית האחרון שלנו להשבוע! מה שאומר שזהו שיעור האנגלית האחרון שלנו באוקספורד. Smileys

אחרי השיעור הראשון היום, הצגנו את הפרויקטים עליהם עבדנו במהלך השבוע למורים שלנו והייתה גם הופעה מנצחת כמובן!

בתום השיעור הלכנו בזריזות לאוכל צהריים כי בשעה 13:00 יצאנו לכיוון האוטובוס כדי לנסוע לאולפני הסטודיו של הארי פוטר!! Smileys

האולפנים הקסומים שם אפשר לראות את כל הסטים, התכנונים, התלבושות המקוריות וגם הדרך בה יצרו את כל האפקטים והיצורים שקיימים בסרטים אפשרו לחוות את הסרטים מחדש בצורה שונה. ההתרגשות הייתה בשיאה היום!

כשחזרנו חזרה לקולג' הגענו בדיוק לערב הכשרונות! שם שילוב של ישראל וצרפת היו במקום הראשון!

כשהסתיימה התחרות הזמנו את החבר'ה שאיתנו כאן להצטרף אלינו לקבלת שבת, וככה כולנו יחד בירכנו יחד על קבלת השבת, על היין (מיץ ענבים) והחלה וגם לימדנו את הצרפתים מה זה קבלת שבת Smileys

תמונות יעלו בהמשך,

נתראה מחר בטירת וינדזור היפיפייה!