Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

היום הרביעי באוקספורד!

היי לכולם Smileys

היום פתחנו את הבוקר בשיעורים שעסקו בערכים של כספים ושווקים, וחלק מהילדים אפילו פיתחו יכולות משא ומתן באנגלית! וכל זה כמובן לאחר ארוחת הבוקר הקבועה שלנו.

בשיעור השני הילדים המשיכו בפרויקט שכולם הולכים להציג לנו ביום שישי בקבוצות שלהם Smileys

אחרי ארוחת צהריים חמה עם לזנייה שחיממה את הבטן הלכנו למוזיאון אשמוליאן, במוזיאון יצאנו לחפש אחרי חפצים מסוימים שהיו שם, מוזיאון יפייפה עם אומנויות מכל העולם - סין, יפן, קמבודיה, רומא, ימי הביניים, הרנסנס ואפילו יש שם דגם קטן של כנסייה מירושלים!

כשסיימנו את ביקורנו במוזיאון חזרנו בחזרה אל הקמפוס לשיעור על גיבורים, ומה ההבדל בין גיבור לסלבריטי וכל אחד התחבר למיהו גיבור בשבילו.

בסיום השיעורים עם המורים, אכלנו ארוחת ערב ויצאנו להפסקה קצרצרה שאחריה שיחקנו משחק של מלכים ומלכות והיינו צריכים לגלות מי הוא המלך או המלכה של אוקספורד! היה עלינו למצוא את כל המדריכים שהסתתרו בפארק ולבצע את המשימות שהם הטילו עלינו ובסיום ביצוע כל משימה לקבל רמז לקראת גילוי המלך!

כשנגמר המשחק חזרנו לחדרים עייפים ומרוצים מהיום הארוך,

מחר יום חדש בו נראה דברים חדשים שעוד לא ראינו באוקספורד וכמובן נמשיך ללמוד אנגלית במרץ Smileys