Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 02.7.2017

היום הכרנו את אוקספורד 😊💪🏽

לילה טוב לכולם 🤗

אז אחרי יום של התאקלמות התחלנו בReal Business..

פתחנו את היום עם מבחן באנגלית כדי שנוכל להתחלק אחכ לכיתות והכרנו ככה את כל המורים של הצוות!

אחרי השיעורים דיוויד העביר שיעור נהלים ממש חשוב שהזכיר לכולנו את החידודים החשובים של הסרט האדום שתמיד צריך להיות איתנו וגם מה עושים במקרה שהולכים לאיבוד (וכולנו יודעים שהכי חשוב לזכור זה שפשוט לא הולכים לאיבוד 😉).

אכלנו בחדר האוכל ארוחת צהריים מגוונת עם ירקות, פחמימות וגם קינוח 😊 ומיד אחכ עשינו את אתגר הסלפי! כל קבוצה של 4-5 קיבלה רשימה של דברים לעשות איתם סלפי באוקספורד המקסימה! תמונות יצורפו בהמשך 📸

מיד אחכ יצאנו לסייר בקולג׳ים של אוקספורד!

אדם וין, שני סטודנטים בוגרים של האוניברסיטה הראו לנו חלק מהקולג׳ים העתיקים של העיר, ואפילו את איפה שצילמו חלק מהסצינות בסרטים של הארי פוטר 💪🏽.

ביקרנו בקולג׳ים כמו למשל בליאול, טריניטי, בודליאן, אולסולס - שהוא קולג׳ רק לפרופסורים ומתקבלים אליו 2 סטודנטים בשנה! וגם זה לא תמיד.. כמובן שישנן גם לינקולן, אקסטר, מורתון וקרייסטהול. ראינו את תיאטרון שלדוניאן שיש עליו ראשי אבן שלפעמים הסטודנטים מקשטים, ולבסוף היינו בכיכר שנקראת מצלמת רדקליף מקום באמת קסום.

בדרכנו חזרה מהסיור אכלנו עוגיה ממש ממש שווה מהחנות של Ben's Cookies בהמלצתו של עידן המדריך! 🍪

לאחר הפסקה קצרה הלכנו לאכול ארוחת ערב והתכנסנו לפעילות המרכז שכללה חידון קצרצר על ארדמורה כמרכז ועל שאר המרכזים, שאלות על אוקספורד מהטיול כמו למשל - ידעתם ש27 ראשי ממשלה שהיו לאנגליה למדו באוקספורד?, שאלות כלליות של מקומות בעולם, מוזיקה וגם על צוות המדריכים שנמצא כאן.

כשסיימנו חזרנו לחדרים עייפים אך מרוצים, מלאים בחוויות מהיום וגם הרבה דיבור באנגלית 😌

עוד יום עמוס עבר עלינו פה באוקספורד היפיפייה, שיהיה לנו יום מוצלח מחר!