איסטבורן 23.7.2017

שבת שלום מאיסטבורן+ פרטי טיסה

אהלן!!

איך הזמן טס שנהנים! קשה להזמין שזה השישי השני שלנו במרכז ושעוד יומיים אנחנו כבר על המטוס בחזרה לארץ.

בכל זאת אנחנו מנסים לצל את הימים האחרונים עד הסוף ולכן קמנו היום כרגיל למרות שאנחנו מעט עייפים אחרי אתמול.

בעקבות בקשות של הקבוצה לחזור לקצת זמן חופשי וקניות בברייטון הצלחנו לסדר להם הסעה מיוחדת אל העיר! ב-11 יצאנו כל הקבוצה לכיוון ברייטון שקיבלה אותנו עם שמש זורחת ושמיים כחולים. הלכנו לאורך הים עד שהגענו לאזור הקניות המרכזי. הילדים זכו לשלוש שעות שלמות של זמן חופשי, לאכול, לקנות ולבלות יחדיו- תענג!

מיד לאחר מכך הלכנו לעוד זמן חופשי בים שהיה צלול ובצבעים ירוקים וכחולים מהממים, ומשם בחזרה למרכז.

הגענו למרכז היישר לטקס חלוקת התעודות המרגש של הקבוצה. התכנסנו כולם באולם המרכזי והקריאו את השמות של הילדים אחד אחד. כל ילד לחץ את ידה של המנהלת, הצטלם וזכה למחיאות כפיים סוערות משאר חברי הקבוצה שלנו ומהמדינות השונות!

היה מרגש וכיף לראות את כולם מסיימים את השבועיים בהצלחה!

לאחר מכן הלכו היישר לארוחת הערב יחדיו ומשם לפעילות ערב. היום הלכנו לראות את המזח בלילה וצענו יחדיו באיסטבורן לכיוון החוף, שם שוב ניתן לחברה זמן חופשי לבלות את הזמן האחרון של עם חלק מהילדים שעוזבים כבר מחר.

עכשיו חזרנו למרכז והחברה ארגנו "מסיבה" לכולם, הביאו קצת נשנושים והם מנצלים כל רגע יחד- מרגש לראות:)

מחר מצפה לנו יום מאוד עמוס בלונדון, נלך לבקר את הביג בן ואת ארמון המלכה, נשוט בתמזה וגם נעלה על הלונדון איי. בקיצור, יש למה לצפות!

אני מזכירה כבר עכשיו כי הטיסה שלנו חזרה תהיה ביום ראשון ה6/8 ב13 (שעון אנגליה) ונחיתה ב20 (שעות ישראל).