איסטבורן 23.7.2017

Brighton!!

ערב נהדר לכולם!

מעט ימים נשארו אבל יש לנו עוד כל כך הרבה להספיק! הימים הקרובים הולכים להיות עמוסים ביציאות מהמרכז ובעיקר בכיף עם כל החברים👯

הבוקר אחרי הארוחה, יצאנו לכיוון העיר ברייטון שנמצאת כחצי שעה נסיעה מאיסטבורן.

חוף ברייטון הוא אחד המקומות המפורסמים באנגליה ואליו מגיעים בריטים ואירופים רבים לנפוש.

התחלנו את הסיור בהליכה לאורך הטיילת ויכולנו לראות את ה׳ברייטון פיר׳ משם המשכנו בהליכה לעבר Brighton pavilion, ארמון הקיץ המדהים ביופיו של ג׳ור'ג ה-4. כמובן שהצלמנו כולנו יחדיו לרקע המבנה המרהיב ומשם המשכנו אל הקניון בברייטון🙌🏻

לילדים נתנה שעה להסתובב בין החנויות השונות בקניון, אמנם לא הרבה זמן, אבל מספיק בשביל כמה רכישות טובות בויקטוריה סיקרט, hm, ברשקה ועוד חנויות אשא הילדים סיפרו לי שאהבו.
כשיצאנו מהקניון נפגשנו שוב מזג האוויר הבריטיSmileys. גשם ירד והיו רוחות מאוד חזקות, אז הלכנו במהרבה אל האוטובוס שלקח אותנו בחזרה לאיסטבורן.

החברה סיפרו שהיו שמחים לחזור לברייטון אם ניתן ואני אנסה לסדר זאת בשבילהם🙏🏻

הגענו לארוחת הצהריים בחדר האוכל החמים ואכלנו נאגטס טעים, ציפס, אפונה וגזר, סלטים ופירות:)
היום היה השיעור הלפני אחרון של הקבוצה, מחר כולם יגשו למבחן מסכם ולצערנו אפשר קצת להריח את הסוף. בטוחה שבשבועיים האלה הם למדו טוב טוב והמבחן יהיה קטן עליהם!!

כיוון שהגשם המשיך לרדת באיסטבורן פעילות הערב הייתה במועדון הסגור, כל הקבוצות השונות התקבצו יחדיו לחידון! היו שאלות בנושאים שונים- מוזיקה, מקומות בעולם, מפורסמים, גיאוגרפיה, ספורט ועוד.

עכשיו כולנו ביחד במטבח בקומה שלנו מנשנשים, משחקים, שומעים שירים של אבבא ובעיקר מצפים למחר- לונדון!!