מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

איסטבורן 23.7.2017

שבוע חדש, חוויות חדשות!

שוב אנחנו כאן מאיסטבורן! מה נשמע אצלכם?Smileys

אצלו באיסטבורן נהדר, אין תלונות!


אחרי יומיים בהם טיילנו מחוץ לאיסטבורן הגיע הזמן לנוח קצת ולהירגע.

את הבוקר פתחנו כרגיל עם ארוחת הבוקר ואחריה פגשו חלק מהקבוצות החדשות שהגיעו. יש קבוצה מצרפת, כמה מפולין, איטליה ורוסיה.Smileys


בפעילות הבוקר הלכנו כולם אל המזח שם התפזרנו לזמן חופשי. הראות הייתה מאוד טובה היום והשמיים כחולים עם מעט עננים. אחרי סיבוב בחוץ עברנו למרכז העיר, שם ניתן שוב זמן לכולם להסתובב בין הרחובות והחנויות- כמה מהחברה קנו נעליים חדשות, כובעים ותיקים- היה בהחלט מוצלח.


חזרנו רעבים לארוחת הצהריים במרכז. איזה כיף כי חכו לנו שם פסטה בולונז ולחם שום נהדרים! לשיעורים הלכנו אחרי הצהריים ודיברנו בחלק הראשון על בריאות ומחלות ובחלק השני תכננו משחק ספורט, המצאנו לו חוקים והכל באנגלית!


משם לארוחת הערב שהייתה לא פחות מפנקת מהצהריים- שניצל טעים וכמו כן ציפס בטטה, סלטים, פסטה, ירקות מבושלים ופאי תות לקינוח:) אחרי הארוחה חלק מהחברה ישבו יחד על הדשא, חלק נחו וחלק ישבו יחד בחדרים. משם המשכנו לפעילות הערב- ״egg protector"Smileys 

 

הילדים חולקו לקבוצות שונות וכל קבוצה הייתה צריכה להכין מגן לביצה מחומרים שניתנו לה. לאחר מכן כל קבוצה זרקה את הביצה מהמרפסת בקומה השנייה והמטרה הייתה שלא תשבר.

הקבוצה שהביצה שלה לא תשבר תוכל לרסק את הביצה על אחד מהראשים של המדריכים, לפי בחירתם.

 

חלק מהקבוצות שלנו נכשלו והביצה נידודנה למוות, אבל אחת הקבוצות כן הצליחה להגן על הביצה והם ריסקו אותה על הראש של המדריך החדש שהגיע היום- היה מאוד מצחיק!

 

ועכשיו- מקלחת ולישון:)

מחר נלך לטיול בבוקר עליו נספר לכם כבר מחר!

 

נשיקות וחיבוקים,

הקבוצה ושחרSmileys

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה