איסטבורן 23.7.2017

Thorpe park

אהלן, מה שלום כולם?!

בלי שנשם לב אנחנו כבר שבוע באנגליה ואפילו מתחילים קצת להתגעגע😍
היום בבוקר קמנו מוקדם ומלאים באנגריות יצאנו לעבר פארק השעשועים-תורפ פארק! אחרי שעה וחצי של נסיעה הגענו אל הפארק, שהיה מאוד גדול, צבעוני ומרשים. שיחררנו את הקבוצה והם התחלקו לקבוצות שונות ועברו בכל מני מתקנים. חלק היו אמיצים ועלו על רכבות ההרים שהיו מאוד גבוהות וכללו לופים ופליפים. אחרים עשו אבובים, מבוך אימה וגם ראו סרט. החברה אפילו שיחקו במשחקים בהם יכלן לזכות בבובות וכמובן ( כאלה תותחים) שהם זכו בכמה בובות ענק מגניבות!!

רגע השיא היה שאורטל שיחקה באחד המשחקים ולצערה הפסידה. לידה שיחק ילד, בן 6 לערך, שזכה בבוענה ענקית. ברגע שראה שאורטל הפסידה, הוא לא חשב לרגע ונתן לה במתנה את הבובה שלו- זה היה בהחלט מרגש:)

סיימנו את היום אחרי הצהריים וחזרנו לכיוון איסטבורן. הילדים סיפרו שמאוד נהנו מהפארק ואפילו רצו להישאר עוד!

בגלל שיצאנו מהפארק אחרי הצהריים וארוחת הערב היא ב18, החלטתי לקחת את הילדים לאכול בעיר. לכל ילד ניתן ואוצר עם כסף לכל מני מקומות וכל אחד בחר איפה לאכול מבין האופציות- פיצה/ מקדונלדס/kfc ועוד.. אחרי שכולם שבעו חזרנו ברגל למרכז, עברנו בדרך להצטיידות בפירות ומתוקים בסופר וראינו קצת את העיר בשקיעה.

היום בבוקר עזבו החברים האילטקים והרוסים וכל הקבוצה ממש מתגעגעת אליהם, לא תאמינו אבל הרבה עיניים לא נשארו יבשות. נוצרו קשרים מהממים בין הילדים ומרב הגעגוע הם עשו כולם סקייפ היום בערב עם אחד החברים מאיטליה.

למרות שהם בהחלט חסרים להם, היום ומחר מגיעים ילדים חדשים למרכז מכל מני מדינות וכולנו מתרגשים להתחיל שבוע עמוס בפעילות- לונדון, ברייטון ועוד ועוד פעילויות!