איסטבורן 23.7.2017

פורטסמות׳

שבת שלום מאיסטבורן!Smileys

היום היה היום הראשון בו יצאנו לטיול למשך יום שלםקמנו מעט מוקדם מהרגיל ואחרי ארוחת הבוקר

התאספנו כולם בנקודת המפגש. עלינו על האוטבוסים, מצויידים בארוחת צהריים ארוזה, והתחלנו

בנסיעה לפורטסמות

הנסיעה ארכה בערך שעתיים ובדרך, כרגיל, משטחים ירוקים שלא נגמרים ומלא פרות וכבשים לאורך

הכביש.

פורטסמות היא עיר במחוז המפשייר, בחוף הדרומי של אנגליה ובעבר שמשה כעיר נמל מרכזית.

כשהגענוהלכנו היישר לאאוטלט ענק וחיצונישם ניתן לילדיםסוף סוףזמן חופשי לשופניג😁!!

ההתרגשות הייתה בשיאה ובשנייה שהארי המדריך אמר ״להתראות״ כולם נעלמו לתוך החנויות

השונותחלק מהילדים רכשו נעלייםחלק בגדיםתיקים וגם משהו לנשנשלאחר שעתיים וחצי

נפגשנו כולנו והלכו יחד למגדל הספינקר.

המגדל הוא מבנה מאוד גבוה שמתנשא ל-170 מטרעלינו כולנו יחד במעלית במהירות 4 קמש

למעלה הנוף לקו החוף והנמל היה עוצר נשימה😱

האמת שהיה קצת גשום ומעונן, אבל הנראות הייתה טובה והצלחנו גם לצלם כמה תמונות טובות.

במעלה המגדל היה גם אזור בו הרצפה הייתה שקופה ואפשר היה לחלוץ נעליים וללכת עליהממש

כמו ללכת באווירמפחיד!!

ירדנו מהמגדל וחזרנו עייפים לאוטובוס שלקח אותנו אל המרכז והיישר לארוחת הערב.

הערב הייתה לנו פעילות רגועה במועדוןהילדים שמו מוזיקה ורקדו ואח״כ שיחקנו במשחקי קופסא

שוניםפלונטרקלפים ועוד.

היה בהחלט יום מעייף ומחר מצפה לנו יום כיף במיוחד בפארק שעשועיםאני מקווה שהשמש תהיה