איסטבורן 23.7.2017

Battle Abbey

עוד יום מהנה הסתיים לו ומחר כבר יום חמישי- מי היה מאמין?!

קודם כל אספר לכם, שאתמול אחרי שכתבתי לכם, הלכתי לראות מה שלום כולם. רב חברי הקבוצה היו במטבח שיש לנו בקומה ואיתם היו כמה חברה איטלקים ורוסים. זה היה ממש תענוג לראות אותם יחד ואיך הם מצליחים כל כך מהר להתחבר, גם בתוך הקבוצה וגם עם חברים מהמדינות האחרות. אני מתצפתת מהצד איך כל יום הם רוקמים עוד ועוד חברויות וזה כיף גדול!Smileys

ולעניניינו- היום בבוקר, התעוררנו למזג אוויר שלא מרגיש ממש קיץ- גשם!
או כמו שאחד המדריכים הבריטים אמר- "מה שמיוחד במזג האוויר האנגלי זה שביום אחד יש את כל עונות השנה" וככה זה באמת מרגיש! הטפטוף ליווה אותנו לארוחת הבוקר, בה צברנו אנגריה למשך היום, וממנה כרגיל- לשיעורים! Smileys

היום בשיעורים הילדים המשיכו לכתוב ולהכין את המחזה אשר יציגו מחר- שמעתי שאחד מהמחזות הוא על אדם שהפך לתמנון וגיבור העל, סופר בננה, מציל את העולם מאותו התמנון- דמיון פורה יש לילדים, ואני מחכה לראות את ההצגות מחר.

בארוחת הצהריים אכלנו נודלס, אגרול, סלטים, פסטה, ציפס ולקינוח- סופגניות, אננסים, מלון וענבים! היה ממש טעים!

בפעילות הצהריים יצאנו היום מהמרכז ל-Battle Abbey, טירה מימי הביניים בעיירה הייסטינגס, בה התנהל קרב הייסטינגס בין הנורמנים לאנגלו-סקסים.

בדרכינו באוטובוס הילדים שמו מוזיקה, שרו ו"עשו אווירה" יחד עם כל החברים מהמדינות השונות. אנחנו השמענו להם שירים בעברית והם השמיעו לנו שירים באיטלקית- הייתה נסיעה ממש מוצלחת!Smileys

כשהגענו לטירה, התהלכנו בין כרי הדשא הגדולים ועברנו במבוך עשוי משיחים.

בסוף, עלינו לראש הצריח לתצפית מהממת על כל אזור הטירה, וכמובן שהצטלמנו המון ובסוף הסיפור תוכלו לראות מלא תמונות שלנו! אחר כך, הייתה לנו בערך חצי שעה להסתובב בעיירה. היו בה בעיקר חנויות עצמאיות והילדים התפנקו בגלידה ומתוקים נוספים.

חזרנו אל המרכז היישר לארוחת הערב! לצערי, בגלל הגשם התכנון לצאת הערב לאיסטבורן נדחתה ליום אחרSmileys והחלפנו את הפעילות במשהו לא פחות טוב - הלכנו כולם למטבח ושיחקנו אמת או וחובה ועוד משחקים, לבקשת הילדים!

אפשר לאמר, שהיה לנו יום מלא בפעילות ומוצלח מאוד ומחר מחכה לנו, כמובן, יום נוסף:)