איסטבורן 23.7.2017

הכל בסדר, tudo bom!!

בוקר ראשון באיסטבורן, איזו התרגשות!

התעוררנו למזג אוויר קצת שונה מהקיץ הישראלי, רוח קרירה ואוויר נקי והכי חשוב- אין לחות!

אכלנו ארוחת בוקר אנגלית ומשם הלכנו ישר למבחני הרמה! כולם נבחנו בכתב ובעל פה וסיפרו שהכל עבר בצורה חלקה- תותחים! Smileys

אחרי המבחנים הכרנו את וירגיניה המנהלת והארי שאחראי על הפעילויות ופגשנו חלק מהמדריכים הנוספים. הסבירו לנו את הנהלים של בית הספר ואיך יעבדו השיעורים.

השבוע יהיו לנו שיעורים בבוקר ופעילות אחרי הצהריים. השיעורים מתחלקים לשני חלקים- חלק בו אנחנו עובדים עם חוברת וחלק בו יהיה יותר דגש על דיבור דרך פעילות. מחר נקבל את החלוקה לרמות ונגלה מי בכל כיתה ועם מי מהעולם נלמד יחד.Smileys

בינתיים, גם הספקנו להכיר חברים חדשים- יש לנו פה חברה מאיטליה, רוסיה אוקראינה, פורטוגל, סין, ואפילו דובאי! החברה השמיעו ולימדו את הפורטוגזים את השיר TUDO BOM של סטטיק ובנאל, והפורטוגזים הסיברו להם מה פירוש השםSmileys

אחרי ארוחת הצהריים, בה אכלנו מלא ציפס אנגלי- יאמי! יצאנו לסיבוב הכרות בעיר שלנו- איסטבורן! הלכנו בין הבתים היפים ובסוף הגענו אל המזח והים. הנוף מרהיב, אבל החוף קצת שונה מהארץ- אין חול אלא אבנים וכמובן- המים קפואים, בכל זאת היו כמה אמיצות שטבלו את הרגליים.

התפזרנו לזמן חופשי, חלק הלכו לאורך הטיילת וחלק שיחקו בכדור במדשאה גדולה ליד החוף.

אח"כ המשכנו למרכז העיר ושם התפזרנו שוב. חלק הסתובבו קצת בחנויות,  חלק נשנשו וחלק קנו, איך אפשר שלא, פראפאצ'ינו בסטארבקס. זה היה סיבוב קצר בעיר ואנחנו עוד נחזור בהמשך לגלות עוד וכמוכן לעשות קצת שופינג.

אחרי אחרות הערב, הייתה לנו פעילות ממש מגניבה- תצוגת אופנה. התחלקנו לקבוצות וכל קבוצה הייתה צריכה להכין שמלה משקית זבל וחומרים נוספים שניתנו לנו. בסוף כל קבוצה שלחה דוגמן עם הבגד שהכינה והוא הלך לאורך המסלול עם השיר שבחרנו! היה מאוד מצחיק והחברה שלנו כמובן דיגמנו וכיכבו.

רק היום הראשון, וכבר מרגיש שעברנו מלא..

מחר בבוקר נקבל את החלוקה לכיתות ונעדכן איך היה השיעור הראשון!

מצרפת תמונות שתוכלו לראות גם אתם איזו יפה העיר והמרכז שלנו (בשביל לראות את כל התמונות תלחצו על- "לאלבום התמונות המלא")