לונדון Harrow Discovery 30.7.2017

היום השביעי :)

שלום לכם הורים אהובים!

היום היה לנו יום עמוס בחוויות! קמנו בבוקר לשיחות מתרפקות על השבת ולמחשבות על כל הדברים שאתם בטח עושים בבית בזמן שאנחנו מבלים פה 💙

את היום שלנו התחלנו בטירת וינדזור המדהימה. הגענו לטירה העצומה בגודלה- צפינו בחילופי משמר המלכה, טיילנו בשבילי הטירה, התפעלנו מכל הירוק והבנייה המרשימה, נכנסו לחלק מהטירה וראינו איך נראים החיים מבפנים ואפילו ערכנו סיור בבית בובות ענקי של המלכה. 👑👑

משם המשכנו לזמן שופינג בוינדזור 😍 זו הייתה חוויה כייפית כשלעצמה, להסתובב בחנויות מודרניות ועכשוויות שנבנו במבנים ורחובות עתיקים- השילוב הזה הפך את הבילוי למיוחד יותר :)

אחרי שקנינו ונהנינו- חזרנו לברונל 🚞

אכלנו יחד ארוחת ערב ואחריה שיחקנו במשחק מחבואים גדול ומיוחד שנקרא "הצ׳יף הגדול" - התחלקנו לקבוצות מכל העולם, היינו צריכים למצוא את המדריכים המקומיים ברחבי הקמפוס, לקבל מהם משימות שונות ורק לאחר שמצאנו את כולם אפשר היה לנצח במשחק. כמו תמיד- ההכרות והפעילויות המשותפות עם חברים ממדינות אחרות היא כייפית מאוד :)

אחרי יום מלא בחוויות- אנחנו הולכים לישון כדי לצבור כוחות למחר. מחר אנחנו נוסעים לתור פארק 🎉 לא יכולים כבר לחכות