לונדון Harrow Discovery 16.7.2017

אחד לפני אחרון!

ערב טוב לכולם!!
פתחנו את הבוקר בשיר יום הולדת חזק בחדר אוכל לגל המקסימה שחוגגת היום יום הולדת 16! 🎉 המדריכות הכינו לה כתר וחברותיה שרו לה עם בלונים!

לאחר מכן, נכנסו לשיעורים האחרונים שלנוז! השיעור הראשון היה מבחן מסכם על מנת להראות את ההשתפרות שלנו מהרגע שהגענו לסאמר סקול. לאחר המבחן הייתה לנו הפסקה בה כמובן דיברנו עם כל החברים מהארצות השונות ולאחר מכן חזרנו לשיעור אחרון בו עשינו פרויקטים, היה עלינו לחשוב על שוקולד שאנחנו רוצים להמציא וכולנו הפעלנו את הראש וגם את הבטן!😆🍫🍪

לאחר השיעורים, כלל המורים פגשו אותנו בגינת הקמפוס, שם הם סיכמו את כל התהליך שעברנו, ציינו כמה השתפרנו, חילקו תעודות ובנוסף כמה תעודות הצטיינות. נפרדנו מהמורים, אמרנו תודה על התמיכה והעזרה, לחצנו ידיים, הצטלמנו איתם והיה מאוד מרגש!

לאחר מכן הלכנו לאכול ארוחת צהריים בקמפוס ונפגשנו מיד אחר כך למסיבת הפתעה לכבוד היום הולדת של גל!

🌊🎈🎁🎊🎉

במסיבה היו בלונים, חטיפים שירי יום הולדת וכמובן עוגה מושקעת. שיחקנו משחקים מהעבר כמו להכניס נר לבקבוק, לפוצץ בלון עם חיבוק ועוד ועוד.

לאחר זמן קצר עלינו על אוטובוס לכיוון אולפני הארי פוטר!👓🇬🇧
הכניסו את כולנו לחדר גדול והראינו סרטון קצר שבו היוצרים והשחקנים הראשיים של הסרטים מסבירים על מאחורי הקלעים ועל מה שאנו הולכים לראות!

כשנכנסנו גילינו עולם קסום בו ראינו את כל הדמויות, את החדר אוכל הראשי והמפורסם, ומלא תזכורות קטנות, גדולות וקסומות! עברנו על כל מני חלקים מהסטים של שמונת הסרטים, מכולנו למדוד ולקנות את כל סוגי הגלימות , הצעיפים והשרביטים, באחד מהחדרים הייתה תצוגה של כל הדמויות, כיצד הכינו אותן, מי משחק אותן, ואפילו הייתה אופציה להפעיל בעצמנו בצורה וירטואלית להפעיל את אחת מהדמויות מהסרט הראשון( דובי)
ראינו גם את המבנה של בית ספר הווראודס וכמו בסרט הכל היה קסום⭐

לאחר האולפן חזרנו חזרה לקמפוס, עשינו קידוש עם חלה ותירוש  והלכנו לפעילות של המרכז.

מחר יומנו האחרון בלודנון! נהיה באוקספורד סטריט, נלך למוזיאון הבריטי, ונבלה בזמן איכות עם המדריכות ונסכם את הסאמר סקול!

שיהיה לכולם לילה טוב , נפגש מחר!