לונדון Harrow Discovery 16.7.2017

יומנו באוקספורד!!

ערב טוב לכולם!!
היום אחרי ארוחת הבוקר כשכולנו עוד ישנונים, חלק מהבנות החליטו לפתוח את הבוקר עם ריקוד הלטינוס🎼 שאותו כמובן כולנו מכירים! התעוררנו ועשינו התעמלות בוקר💪🏽

לאחר מכן עלינו על האוטובוס ונסענו לכיוון העיר אוקספורד! הגענו והתחלנו ללכת לכיוון הטירה!
כשהגענו לטירה פגשה אותנו המדריכה מהמקום שסיפרה לנו בחוויה משמעותית ויצירתית תוך כדי הצגה!

האישה סיפרה לנו על המלכה מטילדה ועל סיפוריה בטירה, שמענו על סיפורי הכלא ואיך היו מתייחסים לאסירים, גילינו שהכלא פעל עד לפני 21 שנה!

לאחר מכן התחלנו ללכת לרחובות של אוקספורד, ראינו מבנים של אוניברסיטאות והמשכנו להסתובב בין החנויות וכמובן לעשות קצת שופינג! 👜👞👞👠
לאחר מכן הלכנו לאכול במסעדת בופה בה אתה אוכל כפי יכולתך! האוכל היה טוב וכמובן הראנו את יכולתנו הישראליות ולנצל זאת! כולנו שבענו ונהנו 🍗🍝🍕

לאחר מכן המשכנו קצת בשופינג ברחובות ואחרי זמן קצר עלינו על אוטובוס חזרה לקמפוס.

היה לנו קצת זמן לנוח ויצאנו לפעילות היומית -קריוקי! שמענו שירים מקסיקנים, שירים סינים וכמובן שהשמענו גם את הצד שלנו, היה כיף לחוות ביחד את החוויות והתרבות ממגוון הארצות שאיתנו כאן😃

מחר אנחנו נתחיל את יומנו בשיעורים אך מיד לאחר מכן לסטודיו בו צילמו הארי פוטר!!! 👓👓

לצערנו יש תקלה היום באתר ואין אפשרות לעלות תמונות כעת, כמובן שאת התמונות נשלח ברגע שנוכל!

שיהיה לכולם לילה טוב , נפגש מחר!