לונדון Harrow Discovery 16.7.2017

היום החמישיייי🙌🏽

היי לכולם!

היום התחלנו את יומנו בארוחת בוקר כרגיל מלאה בקוראסונים, טוסטים ומגוון גדול של קורנפלקסים ויוגורטים. 🍧

לאחר ארוחת הבוקר יצאנו למוזיאון ההיסטוריה והטבע של לונדון, הצטרפה אלינו חברה מגרמניה שמטיילת איתנו כבר כמה ימים ו2 מדריכים בריטים מקומיים. 🇬🇧🇬🇧

במוזיאון ראינו מגוון רחב של מיצגים מרהיבים ומיוחדים שלא פגשנו עד עכשיו!
כמו שלדים גדולים במיוחד של דינוזאורים עם הסבר על מבנה גופם, מתי נכחדו וכו
ראינו הסברים שונים על לבה, כדור הארץ, על החלל והכוכבים, עלינו על מתקן המדמה רעידת אדמה.

בנוסף המיצגים הראו שלל חיות וחרקים פרהיסטורים ופוחלצים של חיות שונות.

לאחר סיור של שעתיים יצאנו חזרה לכיוון האוטובוס ופגשנו אמן רחוב שניגן בתוף מיוחד, עמדנו סביבו רקדנו ושרנו איתו!😎

לאחר עליה לאוטובוסים המדריך הבריטי קרא את השמות שלנו לוודא שכולם עלו וזה היה משעשע מאוד.😂

הגענו חזרה לקמפוס ישר לארוחת צהריים טעימה ולאחריה המשכנו את יומנו בשיעורים עם הכיתה המעורבת שלנו לפי רמות הלימוד.

בשעה שש בערב נפגשנו בחדר האוכל לארוחת שישי מיוחדת שכללה הדלקת נרות, קידוש, חלה וארוחה משותפת בשולחנות שנערכו רק בשבילנו!! שרנו שירים הצטלמנו ונהננו יחד.

🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱🇮🇱

אחרי הפסקה קלה נפגשנו עם כל הקבוצות בקמפוס מכלל המדינות למשחק הדומה ל"חפש את המטמון" רק שבמקום מטמון היינו צריכים למצוא את המדריכים הבריטים. התחלקנו לקבוצות מעורבות ורצנו ברחבי הקמפוס על מנת למצוא רמזים ולנצח את המשחק.

בסוף היום ואחרי המשחק האנרגטי ישבנו כל הקבוצה הישראלית יחד ועברנו פעילות אשר חלק מבנות הקבוצה שלנו בנו והעבירו, צחקנו, נהננו ובכך סיימנו את היום.⭐⭐