לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

Bath - Day 14

לילה טוב
😀
היום טיילנו רב הזמן בעיר Bath.

אחרי ארוחת הבוקר יצאנו לדרכנו, העיר הייתה מלאה באנשים ומאד יפה 🏤.
ביקרנו בכנסייה מפוארת ששוכנת במרכז העיר ומשם יצאנו לזמן חופשי שבו סיירנו ברחבי העיר באופן עצמאי.

קנינו בין היתר בכסף שנשאר לנו 😜 מזכרות, בגדים, מתנות ועוד דברים שהתחשקו לנו.
אכלנו במהלך היום מן הארוחות הארוזות שלקחנו איתנו מראש ומי שרצה גם ישב לאכול באחת המסעדות שהיו באזור.

לקראת אחר הצהריים עלינו לאוטובוס ויצאנו חזרה למרכז. עם ההגעה למרכז אכלנו ארוחת ערב ולאחריה התחלנו כרגיל בפעילות הערב. היינו אמורים לצפות בסרט, אבל למען האמת אנחנו כל כך מתרגשים ממחר שלא יכולנו לשבת בשקט לרגע (רובנו). אז יצאנו לשחק יחד למען הגיבוש הכמעט אחרון שלנו.

אחרי המשחק התפזרנו בחדרים, התחלנו לארוז את המזוודות (בתקווה שהן ייסגרו) ולסדר את החדרים. שקלנו כבר את המזוודות שסגורות על מנת לוודא שהם במשקל הרצוי (עד 23 ק״ג).
כתבנו משובים שבהם פירטנו את מידת שביעות רצוננו בתחומים השונים בSummer school.
התחלנו לכתוב חוויות וזיכרונות בספר שעובר מאחד לשני עד שיתמלא בסיפורים שונים 📝 (מחר נסיים אותו).

מזכירים לכם שאנחנו עולים על טיסה LY314 משדה התעופה לוטון ושעת הנחיתה הצפויה בישראל היא 06:40.

לפנינו יום גדול ומיוחד. סיומו של מסע חווייתי ומיוחד מגיע. נעדכן אתכם שוב מחר.

אוהבים ומחכים לשוב הביתה ולחבק אתכם בקרוב מאד.