לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

סיום הלימודים 🎓- Day 13

שבת שלום למשפחות שלנו ❤️

התחלנו את היום עם מבחן יציאה שסיכם למעשה את הלימודים בSummer school.
המטרה של המבחן היא לראות האם שיפרנו את רמת האנגלית שלנו ובכמה.
אחריו התקבצנו כל הכיתות לחידון כללי על אנגליה. שם בחנו גם את ההקשבה שהייתה לנו באתרים השונים שבהם ביקרנו וגם את האנגלית שלנו.
אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לטייל בקמדן
שזהו רובע בעיר לונדון. בקמדן יש אווירה מיוחדת במינה, המון צבעים, אנשים וכמובן שוק ייחודי וגדול. אחרי זמן חופשי של קניות ונשנושים חזרנו למרכז לארוחת ערב.
כמובן שהיום את ארוחת הערב התחלנו (מי שרצה) בקידוש ולסיכום שרנו שיר לשבת. אגב, היום היו בין היתר שניצלים ותפוחי אדמה (שרובנו יעידו שהיו טעימים מאד 😋).

אחרי האוכל והתארגנות מהירה התכנסנו כולם באולם יחד עם שאר הארצות לסיכום התקופה הזו כולל חלוקת תעודות 🎓.

התחלנו במצגת של תמונות וסרטונים שהכין הצוות המקומי עבור כולנו, היה ממש כיף להיזכר בכל הרגעים שלנו כאן ☺️.

אחרי שהסתיימה התוכנית האומנותית עברנו לחלק הפורמלי. מנהל הלימודים של בית הספר יחד עם מנהל המרכז חילקו לכל אחד מאיתנו תעודה. עלינו אחד אחד לבמה כשברקע מחיאות כפיים.
חשוב לציין שנדב (הוא ביקש למסור שלום 👋), תמר ויובל קרמר קיבלו תעודת הצטיינות 🎯.
כדי לסכם כמו שצריך המשכנו למסיבת דיסקו 💃.
אנחנו לא מאמינים שאנחנו מריחים את הסוף. לא רוצים שהוא יגיע למרות שאנחנו מתגעגעים מאד.
*מחר נכתוב לכם את פרטי הטיסה על מנת שתשארו מעודכנים (כלומר, שתדעו מתי לאסוף אותנו 😜).