לונדון Harrow Discovery 31.7.2016

Windsor - Day 7

היי כולם,

שלומנו מעולה, נהנים מכל רגע. מה איתכם?

היום קמנו לארוחת בוקר כרגיל, שתינו משהו חם ויצאנו לטייל בעיר Windsor - מדובר במקום ציורי במיוחד 🎨 שמלא בצבע, חיים ואוירה טובה 😜

כמובן שהצטיידנו בארוחות צהריים ארוזות שאכלנו לאורך הטיול.

הגענו ליעד במטרה להכנס לארמון המלוכה השוכן בעיר. בעודנו עומדים בתור לכניסה אנחנו מבחינים בהחלפת משמרות שהתבצעה שם. האירוע כלל מוזיקה של תזמורת 🎷 ומצעד של שומרים קשוחים הלבושים כמיטב המסורת.

עם הכניסה לארמון 👑 נעתקה נשמתנו מגודלו ומתפארתו וכמובן לא שכחנו לצלם 📷.

חלקנו העדיפו להסתובב באופן עצמאי ברחבי הארמון וחלקנו המשיך לסייר יחד עם ג׳וש, מדריך מקומי שכעת עושה תואר שני בהיסטוריה, לכן ההסברים שלו היו מעמיקים ומעניינים מאד!

למעשה ארמון זה משמש כמשכנה השני של משפחת המלוכה שאליו היא מגיעה בחג הפסחא לרב. ברגע שמשפחת המלוכה נמצאת בארמון זה מתנוסס מעליו דגל המלוכה, אך היום לצערנו התנוסס דגל אחר שבישר את היעדרה של המשפחה (כנראה ששכחו לבשר להם שהגענו לביקור 😉).

בארמון יש מעין תערוכה של בובות מיניאטוריות שהיו שייכות למלכה מרי בעבר. האוסף מרהיב ומדהים ביופיו ומפאת חוקי התיירות במתחם לא יכולנו לצלם לכם את זה, תסתפקו בתמונות שלנו 😍.

לא יכולנו לצאת מהארמון מבלי להצטלם עם אחד השומרים הרציניים ששהו במתחם, לכן תראו כמה תמונות כאלה.

לאחר מכן קיבלנו זמן שוטטות בעיר שניצלנו לבילוי משותף. נהננו מאוכל, כוס קפה ומאפה או גלידה טובה וחלקנו קנו מזכרות יפות (עדיין שומרים על הכסף כי עוד שבוע שלם לפנינו - אל דאגה).

לאורך כל היום היתה שמש ומזג האויר היה נעים מאד ☀️.

חזרנו למרכז Harrow לארוחת ערב שאפיינה את אנגליה במיטבה - פיש&צ׳יפס 🍟 ועוד כמה אופציות נחמדות.

כעת אנחנו מתחילים בפעילות הערב - סרט!