לונדון Harrow Discovery 17.7.2016

חמישי אחרון, הטיול הגדול ביותר

אהלן אהלן, סופ"ש חגיגה הגיע!

אחרי יום מטורף רצינו לעדכן ולספר על כל החוויות שעברנו.
התחלנו את הבוקר עם ארוחת בוקר, קיבלנו סנדוויצ'ים ארוזים, חטיף, פרי ומים לדרך ויצאנו לטיול הגדול!

התחלנו בביקור בלונדון איי, עלינו על הגלגל הענק, שמנו שירים טעשינו שמח אפילו גבוה בשמיי לונדון! עברנו דרך גשר ווסטמיניסטר וראינו את הנהר הגדול, הביג בן ואת כל לונדון בערך!

משם המשכנו לזמן פנוי במקום האהוב עלענו- רחוב אוקספורד. המשכנו משם למאדם טוסו, ואו זה היה נראה כאילו אנחנו עם המפורסמים באמת! סלפי עם קים קרדשיאן, חיבוק עם וואן דיירקשן, קרניים לרונאלדו, רכבת מטורפת של כל הזמנים בלונדון, משפחת המלטכה, ואפילו כטכבע מארוול- ספיידרמן, הענק הירוק, וולברין!

משם צעדנו לכיוון המחזמר מאמא מיהההה! הלכנו קצת בגשם, לחלק היה לא קל אבל חווינו את לונדון האמיתית.

הגענו לתיאטרון משוגע, קיבלנו כרטיסים כולנט יחד לאותה השורה במקומות הטובים ביותר. עומר ידע והכיר את כל המילים לשירים, אביטל כבר דמיינה את עצמה גם על הבמה, אלמוג לא הפסיקה לרקוד, ומשי ואוריה נדהמו גם פה מהחתיכים על הבמה.

משם נסענו באוטובוס חזרה לקמפטס ואפילו בלילה דאגנו לכולם ועצרנו במרכז אוכל- כל אחד התפנק עם אוכל לבחירתו כדי שנוכל לחזור לישון בחדרים מרוצים, שמחים וכמובן איך אפשר שלא, גם שבעים!

בשישי מחכה לנו טיול קצר למוזיאון, שיעורים, מבחן אחרון וכמובן קידוש וקבלת שבת.

עוד שנייה אצלכם,
תכינו כבר את החיבוק הענק!