Bath אנגלית ופעילויות 10.7.2016 אנגלית ופעילויות

דברי פרידה ועוד סיפור אחרון שנשכח לספר..

פתחנו את הבוקר עם ארוחת בוקר של שבת

בנוסח בריטי המשלב בייקון ונקניקיות למי שרצה,

ביצה שלוקה ולביבות תפוחי אדמה וכמובן הדברים

היומיומיים - טוסטים, קרואסונים,מיני קרונפלקסים, ריבות,שתייה קרה,פירות ומצב רוח טוב.

משם עלינו על האוטובוס שלקח אותנו לטירת ווינדזור, במרחק של שעתיים וחצי מאוניברסיטת באת'.

לאחר נסיעה שחלקנו נמנמו בה, שרנו, צחקנו וקצת עשינו בלאגנים, הגענו לארמון המלכה,

נכנסנו אחרי תור לא קצר לארמון שבו מבלה המלכה בסופי שבוע ובחגים, אך לא הצלחנו הפעם לתפוס אותה Smileys

אחרי ששמו לכל אחד מאיתנו סרט סגלגל (אני גרועה בצבעים:/) ועברנו בידוק בטחוני קפדני,

נכנסנו לאזור הטירה שבה הודהמנו לראות טירה מטורפת בגודלה, מלאה בשומרי המלכה המפורסמים (שחלקנו הצלחנו להעלות חיוך על פניהםSmileys).

נוף מרהיב ביופיו מסביב לטירה ולאחר כשעה וחצי של שטיפת עיניים והתרשמות מארמון המלוכה.

טיילנו בסמטאות היפות עם חנויות היוקרה, הרבה בתי קפה, מסעדות וחנויות מעצבים ולאחר כ-שעתיים וחצי של זמן חופשי שבו נהננו בין היתר גם מפרחים ססגוניים וצבעוניים, בתים מושקעים וכנסייה מרשימה.

חזרנו לאוטובוס שלקח אותנו בחזרה לארוחת ערב.

סחוטים מעייפות וקצת רדומים, חזרנו לארוחת הערב שכללה סוגים שונים של לזניות, צמחוניות ובשריות, אפונה וצ'יפס, ירקות ופירות למי שחשק.

שבעים ומרוצים, רצנו לחדרים כדי להכין את התיקים לקראת החזרה ארצה.

קיבלנו טיפים איך לארוז נכון, כדי שנוכל לקחת איתנו את כל הקניות הרבות שעשינו.Smileys

מוכנים ומאורגנים, עשינו לילה לבן, חלקנו במועדון וחלקנו עשינו מספיק רעש כדי להעיר עיר שלמה.Smileys

נפרדנו מכולם, עצובים אך מתרגשים לקראת החזרה..

ב3:00 ירדנו לרחבה להתכונן לנסיעה לשדה, חיכו לנו ארוחות ארוזות לארוחת בוקר וצהריים,

אחרי ספירה שכולנו נמצאים, מוכנים לתזוזה ואחרי פרידה ממוטי שנשאר במרכז..

עלינו לאוטובוס עם האנרגיות שנשארו אבל לא לעוד הרבה זמן..

אחרי חצי שעה כולנו פשוט חרפנו, ישנו בצורה יצרתית ונוחה להפליא.Smileys

אחרי 3 וחצי שעות של שינה הגענו לשדהSmileys

עשינו צ'ק אין מהיר ולמזלנו כל המזוודות עברו ללא תשלום נוסףSmileys

ומכאן אתם כבר יודעים את ההמשך..SmileysSmileys

ובנימה קצת יותר אישית..

מקווה שאתם נהנים בבית ושהנחיתה רכה בארץ אחרי שבועיים המדהימים שנגמרו להם ככה פתאום.

רציתי רק לומר לכם בפעם האחרונה תודה!

אלו היו באמת שבועיים עמוסים בחוויות, טיולים, סיפורים, חברויות חדשות, קשרים נפלאים והמון צחוקים ושמחה.

אני מקווה שנהנתם לפחות כמוני (גם ברגעי משבר).

לא ארבה במילים אך אסכם ואומר שהילדים שלכם מדהימים,

כל אחת ואחד בדרכו שלו מצא פינה בליבי (ולא אומרת את זה סתם..)

מקווה שרק תהנו מהמשך החופש והמון בהצלחה! ותשמרו על קשר, אתם קבוצה מלוכדת ומעולה!