לוס אנג′לס 18.7.2016

יום שישי רגוע

שבת של שלום הורים יקרים ✨🕯✨

היום פתחנו את יום שישי במבחני סיום הסאמר סקול 📝, מיד אחרי ארוחת הבוקר הנהדרת 😋

לאחר הפסקה ארוכה, החלו ההפעלות פה בקאמפוס - בריכה, ג׳ים, כדורסל, ווי ועוד.

מי שרצה יצא עם לירון לאיזור ווסטווד כי חלקינו הרגשנו שעדיין יש לנו מה לעשות שם.

בילינו שם 3.5 שעות, סופסוף לא היינו בריצות! נכנסנו שוב לויקטוריה (אנחנו כנראה מכורים), לטארגט, לחנות של UCLA, CVS ואיך לא - קינחנו בחנות שמוכרת את עוגיות השוקולד צ׳יפס הטובות בעולם!!! טעם של גן עדן 😍😋😍😋 עשינו סוג של קוקילידה וביקשנו גלידה במבחר טעמים בין שתי עוגיות.

זה היה פשוט סיכום רגוע ונהדר לאיזור הזה!

כשהגענו חזרה לקאמפוס ראינו שחוגגים לקבוצת הרוסים עזיבה כי הם עוזבים כבר מחר חזרה לרוסיה 😩 ממש התחברנו אליהם בימים האחרונים!

אחרי קצת התארגנויות יצאנו לחדר האוכל, אבל, בשונה מכל יום שהיינו בוחרים בין שני חדרי אוכל, גילינו שיש עוד 2!! אז החלטנו לחפש אותם! חלק מהקבוצה אכלה בשלישי וחלק ברביעי! גילינו חדרי אוכל ברמת מלון 5 כוכבים, אסטטיים עם מבחר עצום וטעים!!!! פשוט התמוגגנו.

היות ואצלינו הכל הולך הפוך אז אחרי כל זה עשינו קידוש מאולתר רק בשביל הגיבוש ותחושת השישי-

חן קידש, הדר ולירון הדליקו נר ולאחר קידוש זריז, קליל ואפילו לא רפורמי- התחלנו לרקוד בלאונג׳ שליד המגורים.

מסתבר שהצליחו להפתיע אותנו ומחר ניסע לוניס ביץ׳ הנחשק כל כך, בסיומו של יום לימודים אחרון למסע 🎒📕📗📘📙📚

ובגלל שלפנינו יום עמוס התחלנו קצת לארוז כי בראשון על הבוקר אנחנו עוברים ללללל-

לאס וגאס!!!!!!

מתרגשים בטירוף ומצד שני כואבים על הסוף המתקרב...

עם רגשות מעורבים הולכים לישון לקראת יום אחרון בלוס אנג׳לס למסע הזה 😴😴😴

ומאמריקה הרחוקה מאחלים לכם שבת מהנה ומתוקה!