לוס אנג′לס 18.7.2016

*+*+*+ Six flags *+*+*+

עוד יום מלא חוויות הגיע לסיומו ואנחנו מתחילים להרגיש את הסוף קרב 😩

אז היום התחיל בארוחת בוקר מפנקת כהרגלה והמשיך ל7 שעות של הנאה צרופה בסיקס פלאגז 🎡🎢🎠.

הגענו לשם ממש עם הפתיחה ורצנו לרכבות הכי מפחידות לפני שיהיה תור!

מרוב שהיה ריק ולא היו לנו תורים- נתנו לנו להשאר על שתיים מהרכבות לסבב נוסף!!!! אלה היו שתי רכבות עם ירידות חדות ומהירויות גבוהות ואיך לא - המון לופים! זה היה אדיר ממש!

אחר כך הבנו שאנחנו מבזבזים זמן כי הפעם השניה תמיד פחות כיפית והתחלנו ללכת לשאר הרכבות.

ההיילייטס היו רכבת שנקראת סופרמן - שיגרו אותנו במהירות של 100 קמ״ש אחורה ועלינו בזוית של 90 מעלות, נשארנו שם כמה שניות, ראינו את הנוף והרכבת ירדה. עלינו גם על סוג של מעלית שעלתה ממש גבוה והורידה אותנו במהירות! היינו על רכבות שהכסאות הסתובבו תוך כדי הנסיעה, ועל רכבת שעמדנו בה.

ואלה רק קמצוץ מחוויות היום!

אילן ורוני לא הצטרפו אלינו ונהנו מזמן איכות על קרוסלת הסוסים, בחנות של ג׳לי-בלי ובין בתי קפה לגלידריות 🎠🍦🍨🍭🍬

בסוף היום היינו מותשים ומרוצים! עד כדי כך שחלק נרדמו באוטובוס בחזור 💤😴

את ארוחת הצהריים קנינו בפארק מכסף שקיבלנו ואת ארוחת הערב כבר אכלנו בקאמפוס.

אחרי ארוחת הערב הלכנו בפעם האחרונה לאיזור שנקרא ׳ווסטווד׳ כדי לעשות קניות אחרונות בטארגט, אמריקן אאוטפיטרז וויקטוריה סיקרט (שנסגרה איך שהגענו :( )🛍

עכשיו אנחנו כבר מתארגנים לשינה, נפרדים מיום מלא חוויות ומצפים ליומיים אחרונים בלוס אנג׳לס.