ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 17.7.2016 לגילאי 16-18

Top of the Rock וסנטרל פארק

בבוקר יום ד הזברה קמה פשטה את הפיג'מה, התלבשה והלכה... top of the rock
היום קמנו בבוקר לארוחת בוקר מפנקת שכללה טוסטים, וואפל בלגי, משקאות חמים ומאפים. סעודה של ממש!!!

לאחר מכן הלכנו איש איש לכיתתו ונפגשנו שוב בארוחת הצהריים שם היו פסטה, עוף, אורז צהוב ועוד.
אחרי הארוחת צהריים יצאנו לרוקפלר פלזה, הגענו למקום בו נמצאים האולפנים של כמה מהתוכניות המצליחות של הטלוויזיה האמריקאית, אפילו האולפנים של סטרדיי לייף. הסתובבנו קצת בבניין עד שהגיע תורנו לעלות, חלק אכלו עוגות, חלק אכלו ירקות (היי אמא של בר 🖑) וחלק המשיכו לשחק בפוקימון גו.

כשהגיע תורנו לעלות נכנסנו למעלית ושם חיכתה לנו הפתעה ..... תקרת המעלית הייתה שקופה והקרינו עלינו סרט נחמד שהנעים את זממנו עד לקומה העליונה. כשהגענו למעלה התגלה בפנינו הנוף המרהיב של ניו יורק.

כולנו הצטלמנו עם הנוף עוצר הנשימה והרגשנו ממש on the top of the world. כשהגיע הזמן לרדת צילמנו תמונות אחרונות,

ירדנו ועשינו את דרכנו לסנטרל פארק, שם קיבלנו זמן חופשי להסתובב ולראות את הפארק היפה ביותר בניו יורק,

חלק ישבו ונהנו מהיום היפה, חלק השכירו אופניים ונסעו מסביב לפארק וחלק הלכו במסלול למטיבי לכת במיוחד ובסוף גשרים, הרים ואגמים הגיעו לטירה יפה על גדות אגם באמצע הפארק.

בסופו של דבר נפגשנו כולנו בשעה שנקבעה מראש ונסענו חזרה לאוניברסיטה לאכול ארוחת ערב שלאחרה הלכנו לאקטיביטיז ומשם מותשים ומרוצים הלכנו לישון לחלומות מתוקים, לילה טוב לכל ההורים!
כתבה לבדה הפעם כי בר התקלחה: נטע אולמן (דש לצ'ארלי 🐶🐕)

והקלידה כי נטע מקלידה ממש לאט: בר מרגלית שבהזדמנות זאת, רוצה למסור תודה למשפחתה שהביאה אותה עד הלום וכמובן לחתול קטן המושלם שבלעדיו לא הייתי מי שאני.. אהה כן! וכמובן אמא, גם היא הייתה חלק.

בתודה, החניכות המהימות של ניקול.

נב:

נטע מוסרת שזה לא באשמתה שבר מוציאה אותה רע.