ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

ולפרדסים יש ריח

וטוב טוב טוב לי על הלב

טוב טוב, טוב...."

אז פרדסים לא ראינו היום אבל בהחלט היה לנו יום יפה, שמש בשמיים ולגמרי טוב על הלב...

התחלנו כרגיל בארוחת בוקר מצויינת ורצנו ללמוד אנגלית כי בשביל זה באנו...

😄

אחרי הלימודים וארוחת הצהריים, נסענו ברכבת למקום שנקרא top of the rock. זהו בעצם בניין גבוה ומפורסם מאוד שנמצא במנהטן, במרכז רוקפלר ושמהקומה ה-76, אפשר לראות את כל העיר, גורדי השחקים הענקיים ולמעשה את כל המקומות שבהם ביקרנו בשבוע וחצי האחרונים. הצטלמנו ביחד ולחוד כמעט בכל זווית אפשרית וירדנו למטה להסתובב ברחוב (בשדרה השישית) ולהנות ממגוון החנויות המיוחדות שיש למקום להציע.

גילינו המהלך התקופה האחרונה שניו יורק מדהימה ובכל פעם מפתיעה אותנו מחדש. בסביבות 18:00 חזרנו למרכז.

בערב צפינו בסרט ונישנשנו פופקורן יחד עם הילדים האחרים, ולאחר מכן ישבנו על הדשא עם כמה מהמורים שלנו, צחקנו ותרגלנו את האנגלית שללא ספק השתפרה מאוד.

חלקנו כבר מריחים את בוסטון ומתקשים לעכל את זה שהחוויה הניו יורקית שלנו עומדת להסתיים. הכרנו פה אנשים מדהימים, נערים ונערות בני גילנו וגם מורים ומדריכים מצויינים וללא ספק, נשמור עם כמה מהם על קשרים גם לאחר מכן.

ומה מצפה לנו מחר?

מחר זה למעשה יום הלימודים האחרון שלנו לפני המעבר לבוסטון. בבוקר אנחנו לומדים ובעיקר עושים כל מיני משחקים לקראת הפרידה. לאחר מכן נוסעים לגריניץ׳ וויליג׳ ולסוהו.

בערב נקבל את השבת בשירים וברכות ונסיים במסיבת דיסקו גדולה.

ללא ספק מצפה לנו יום גדוש חוויות, מרגש ומעניין.