ניו יורק לגילאי 15-18 10.7.2016 לגילאי 14-16

סאמר סקול - היום הרביעי בניו יורק

אז אחרי ארוחת הבוקר נכנסנו לשיעורים, כבר התחלנו ממש לדבר עם החברים כאן. כולם ממש מגובשים, גם בנינו הישראלים וגם עם הקבוצות האחרות, למרות שעם הסינים הכי פחות התחברנו :/
אחרי ארוחת צהריים יצאנו שוב למנהטן.

אין ספק שאנחנו מתחילים להבין את הקצב כאן.

גם בהליכה לרכבת הלכנו הרבה יותר מהר וגם בסאבוואי אנחנו יותר עירניים.
היום היינו עם מורה מדהימה בשם נטלי שהובילה אותנו.

במהלך הנסיעה למנהטן, קבוצה אחרת ירדה מהרכבת כי הם היו אמורים להגיע למקום אחר אבל לא כולם היו עירניים מספיק וחלקם נשארו ברכבת. מזל שהיינו 3 קבוצות ברכבת והקבוצה השלישית הלכה איתנו לפעילות, אז המורה שלהם ירדה עם המתמהמהים מהקבוצה השנייה בתחנה שאחרי, והחזירה אותם לקבוצה שלהם. בעצם זה השפיע עלינו בזה שחיברו לנו את הקבוצה השנייה שהיו נחמדים ושקטים. הם היו איתנו עד שהגענו ליעד.

בהחלפת הרכבות גם ראינו שאנחנו מחכים יותר מדי אז עלינו על רכבת אחרת שלא הייתה טובה אז בקיצור היינו היום על המון רכבות ועכשיו אנחנו כבר ממש מומחי סאבוואי
😂
ובסוף גם הגענו ליעד שהוא הנשיונל היסטורי מיוזיאון של אמריקה. נכנסו לראות מיצג אור-קולי מרהיב במן אולם עגול שהמסך היה בצורת כיפה לבנה וכדי לראות את המיצג צריך להסתכל למעלה לכוכבים.
ראינו את התפתחות המדע בנוגע לכוכבים, גלקסיות והמפץ הגדול וזה היה פשוט מהפנט!!!

משם יצאנו לסיור במוזיאון
עשינו סלפי עם כל הפוחלצים, ראינו המון שלדים ענקיים של דינוזאורים יבשתיים, ימיים ואוויריים, דגם של לווייתן בגודל אמיתי, יתוש ענק שראו לו את כל הפרטים הקטנים, מטאור אמיתי שנחת באריזונה ועוד ועוד ועוד.

היה מרתק ומצחיק כי אנחנו פשוט כאלה, חבורה שמחפשת הרבה צחוק וכיף 😆
בחזור שוב עלינו על הרכבת הלא נכונה - פשוט על הרכבת שהביאה אותנו אז המשכנו איתה לתחנה הקרובה וירדנו ממנה לרכבת לכיוון ג׳רזי.

בסוף הגענו! גם ההליכה לקאמפ הייתה הרבה יותר מהירה למרות טיפטופי הגשם...
הגענו ב19:00 והיה נחמד לגלות שחיכו לנו עם ארוחת הערב 🎉

קצת כואבות לנו הרגליים כי אנחנו לא רגילים ללכת כל כך הרבה אבל בטוחים שלאט לאט נתרגל ולא מתלוננים כי באמת כיף ממש!