לידינגטון 10.7.2016 אנגלית ופעילויות

יום טיול בווינדזור ;)

שלום לכולם! כאן שחר מדווחת !!

את היום שלנו התחלנו בשעה רבע לשבע, מוכנים ומאורגנים ליום קר וגשום.

בשעה תשע בבוקר עלינו על אוטובוס ביחד עם קבוצת הספרדים לכיוון הטירה וינדזור. כשהגענו, נפגשנו עם מזג האויר הישראלי בפעם הראשונה מאז שהגענו, והתחלנו בסיור שלנו.

עשינו סיור של כשעה וחצי בכל האזור, שבו למדנו על הטירה, מי גר בה ועל האוניברסיטות מסביב. למשל למדנו שלמדו שם הנסיך הארי וגיימס בונד. בסוף הסיור היה לנו זמן חופשי. כשסיימנו וחזרנו חזרה ללידינגטון, התארגנו לקראת פעילות הערב של היום- סרט.

היום היה מהנה ויפה, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות למחר!
לילה טוב, שחר.

שלום לכולם! כאן נבו!היה לי הפסקה של יומיים אבל הנה אנחנו חוזרים לפינתנו הקבועה, כמעט כל יום, משהו ומשהו AM או PM. היה היום יום מאוד מהנה ב-Windsor, סיור מעניין וארבע שעות של בזבוזים וקניות לכיף. חזרנו ללידינגטון לארוחת ערב וזמן חופשי וערב סרט, היה היום הרבה מאוד זמן חופשי. אז זהו להיום בפינתנו הקבועה- לסכם את היום.

תודה רבה לשחר ונבו!

באמת יום עמוס היה היום! הילדים הסתערו על החנויות בווינדזור בזמן החופשי. החלוקה היתה פחות או יותר ברורה-הבנות העדיפו את הסיילים ב-h&m, והבנים חיפשו בגדי ספורט וכל מיני גאדג׳טים למיניהם.

בווינדזור יש  חנות ממתקים ממש מפורסמת וגדולה שבה עברו כל הילדים ואני מניחה שאת הקניות ממנה תזכו לטעום שבוע הבא!🍫🍭

מחר אנחנו בפארק שעשועים מחוץ ללונדון והילדים מתרגשים מאד!!