לידינגטון 10.7.2016 אנגלית ופעילויות

יום טיול באוקספורד ;)

היי כולם ! מה שלומכם ?😉

אז היום התחלנו את הבוקר יותר מוקדם ( בימים של טיול זה יהיה ככה) ואחר כך הילדים נכנסו לשיעורים.📝
הילדים למדו היום בבוקר על מזג אוויר ועונות, חלק גם למדו קצת היסטוריה של לונדון.🇬🇧

אחרי ארוחת הצהריים יצאנו לכיוון אוקספורד נסיעה של בערך שעה שהתחילה במזג אוויר קצת גשום וקריר אבל הסתדר שהגענו ;)

יהונתן מדווח:״היי כולם!
הגענו לאוקספורד בשתיים וחצי והתחלנו בהליכה רגלית בתוך אוקספורד שבה עצרנו במקומות מסוימים וקבלנו הסברים על המקומות, ולמדנו עובדות מעניינות (לדוגמא שההשראה לחדר האוכל בסרטי ״הארי פוטר״ נלקחה מחדר האוכל של אחד משלושים ושמונה המבנים המרכיבים את אונבירסיטת אוקספורד!)"

הילדים קיבלו קצת זמן חופשי ורובם ניצלו אותו לקניית אוכל.. חלק גם צדו פוקימונים..

חזרנו ישר לארוחת הערב והמשכנו לפעילויות- חלק הלכו לשחק בייסבול ⚾וחלק צפו בשודדי הקאריביים.

נבו מסכם:״היי חברה! זה אני בפינה הקבועה שלי! אני כבר מתחיל לחשוב ולדבר באנגלית. אז היום היינו בשיעורי הבוקר ונסענו לאוקספורד. כנראה שנתראה גם מחר, אז לבינתיים ביי.״