לונדון ברונל Discovery 17.7.2016

מבחן סיום

אחרי שינה לא רבה קמנו לעוד יום חדש בברונל. נסענו למוזיאון המדע וההסטוריה בלונדון. פגשנו שם פוחלצים ושרידים של חיות פרה הסטוריות,  למדנו על גוף האדם ועל התפתחות האבולוציה, והכל תוך כדי מיצגים מדהימים, מפעילים ויצירתיים.

משם חזרנו לארוחת צהרים והתפזרנו למבחני הסיום באנגלית. שמעתי די הרבה קריאות שאמרו שהוא היה קל יותר מהמבחן הפותח שבוע שעבר. כנראה שבלי לשים לב הם אכן הצליחה לשפר את האנגלית שלהם.

את שיעור הפרוייקט האחרון הם העבירו בפרידה מהמורים ומהילדים שהכירו.

לפני ארוחת הערב התכנסנו לטקס קבלת שבת בהובלת גאיה ואינה. הן הזמינו הפעם גם בנות מהקבוצה השניה שרצו להצטרף. הקראנו את הברכות ושרנו כמה שירים כדי להכניס את עבירת השישי גם רחוק מהבית.

לארוחת הערב ירדנו יפיפיים ונקיים כל אחד במיטב בגדים החגיגיים. אחת הסיבות להתגנדרות היתה טקס סיום הלימודים. המורים העניקו לכל ילד תעודת סיום, המראה את הציון הראשוני לעומת הציון הסופי. מוזמנים לבקש מהם שיראו לכם.

הילדים קיבלו תעודות סיום וזכו ללחיצת ידיים אישית ממנהל בעת הספר. מעמד מרגש ומכובד.

את היום סיימתנו במסיבת ריקודים משותפת לקבוצות מהעולם.

הטיסה חזרה מתקרבת ולכן שימו לב למספר דברים:

הטיסה יוצאת ביום ראשון הקרוב 31.7.16.

מספר הטיסה שלנו הואLY312 משדה התעופה לוטון ישר לתל אביב.

אנחנו עולים על המטוס בשעה 9:40 ומגיעים לישראל ב16:40.