לונדון ברונל Discovery 17.7.2016

אוקספורד היפה

שלום לכולם,

היום נפתח בארוחת בוקר מגוונת וטעימה.
אחריה הלכנו לעיר אוקספורד שם טיילנו באתרים בני אלפי שנים וראינו מקומות מרהיבים ביופיים.
בזמן שחיכינו להיכנס לטירה היפיפייה עלינו לגבעה המשקיפה על כל אוקספורד שם הצטלמנו עם חברינו בנוף המרהיב.

ביקרנו באוניברסיטת אוקספורד וראינו את חדר האוכל של הסרט המפורסם "הארי פוטר".
נכנסנו לטירה שם חווינו חוויה יוצאת דופן טיפסנו ע ל כ-101 מדרגות צרות ולמדנו על המלכה מתילדה ועל סיפור הטירה שהפכה לכלא עם השנים.

אחר כך הלכנו לכנסייה המפורסמת ושם ראינו את הספרייה העתיקה, אשר בה היינו צריכים להיות בשקט מוחלט כדי לכבד את המקום.
מיד אחר כך קיבלנו שעתיים חופשיות לשופינג ולאוכל.
באוטובוס השתתפו בשאלת היום- מה תעשה כשתהיה גדול?
עוד דרך להכיר את חברינו..

בארוחת הערב התאחדנו עם הקבוצה השניה והלכנו ביחד לפעילות אתלטית שם ראינו עד כמה האוכל כאן הזיק לשרירים שלנו. הפעילות היתה מיני אולימפיק: מירוצי שליחים מצחיקים וכיפיים.

אפשר לומר שהיום היה מלא בלמידת היסטוריה שונה ומגוונת. זאת היתה חוויה יוצאת דופן ומיוחדת כולם היו מרותקים ומרוצים.