רויאל סקול 24.7.2016

היום ה11 - סיור לBury st Edmunds

שלום לכל ההורים!

היום בבוקר קמנו למזג אוויר מושלם לטיול! הלכנו לחדר האוכל ומיד אחר כך לכיתות לשיעור אנגלית. בשיעור עבדנו על עיתון שאותו אנחנו כותבים ואנחנו מחליטים מה יהיה בו, ובסוף נציג אותו לשאר הכיתות, כמובן באנגלית. Smileys

אחרי השיעורים, הלכנו לאכול בזריזות כדי לא לאחר לאוטובוס שלקח אותנו לעיירה הקרובה שנקראת Bury st Edmunds. הנסיעה לקחה בערך 45 דק' וכשהגענו עשינו סיור בקתדרלה יפהפיה ולאחר מכן המשכנו לגן הפרחים המהמם שלא רחוק ממנה.

Smileys

לאחר הסיור, היה לנו זמן חופשי להסתובב ברחובות העתיקים והמקסימים. במקום גם יש שוק מאוד נחמד, עם כל מיני ירקות, פירות, פרחים, בדים ועוד המון דברים יפים ונהדרים להסתכל עליהם.

לארח שסיימנו את כל הקניות שלנו, עלינו לאוטובוס וחזרנו למרכז לארוחת הערב. אחרי הארוחה היה לנו מעט זמן חופשי לכן הלכנו לשחק ולהצטלם בדשא. Smileys

לפעילות הערב היינו יכולים לבחור בין טורניר כדורסל ובין צפייה בסרט של דיסני "אלדין". בחרנו לצפות דווקא בסרט הזה, כי מחר אנחנו נוסעים ללונדון לצפות במחזמר אלדין! Smileys

לכן רצינו לבוא קצת מוכנים ולדעת את העלילה כדי שיהיה לנו יותר קל להבין את האנגלית במחזה מחר.

מחכים בקוצר רוח לטיול הראשון שלנו ללונדון מחר!!!