רויאל סקול 24.7.2016

היום השביעי - טיול לקיימברידג'

שלום לכל ההורים!

כמו שאתם בטח כבר יודעים, היום קמנו מלאי אנרגיות לבוקר של טיול בעיר קיימברידג'!

הלכנו לאכול ארוחת בוקר קצת יותר מוקדם כדי שנספיק לעלות בזמן לאוטובוס ולא נאבד רגע אחד של כיף בטיול.

לאחר שעה וחצי של נסיעה הגענו ליעד, ירדנו מהאוטובוס והתחלנו בסיור הרגלי, ביחד עם המדריך האנגלי טומי שהתלווה אלינו והסביר לנו על כל האוניברסיטאות והמקומות המפורסמים בקיימברידג'.

לאחר שהסתובבנו במקומות היפים בעיר, הצטלמנו ולמדנו דברים חדשים, הלכנו לנוח בפארק על הדשא ולאכול סנדוויצ'ים שקיבלנו מבית הספר.

לאחר מכן היה לנו לא מעט זמן חופשי להסתובב ברחבי מרכזי הקניות שיש לעיר להציע. היה מאוד כיף ולמרות שהיו הרבה מאוד אנשים ברחובות נהנינו וקנינו מלא מתנות ומזכרות.

נפגשנו כולם בנקודת המפגש והלכנו חזרה אל האוטובוס. חזרנו למרכז בדיוק לארוחת הערב שבה אכלנו פיצה טעימה מאוד עם תוספות שונות, וצ'יפס מסולסל ומיוחד.

לפעילות הערב ראינו סרט ולאחריו הלכנו לנוח ולישון בחדר. היינו עייפים אך מרוצים מהטיול והקניות שעשינו.Smileys

מחכים בקוצר רוח כבר למחר, שיהיה אפילו עוד יותר כיף. נוסעים לפארק שעשועים ענק ומדהים!!!